ایرنا و پایگاه خبری مثلث آنلاین در چنبره سانسور حکومت اسلامی
به روز شده در      پنجشنبه 6 تیر 1398     -   Thursday June 27 2019

خبرگزاری ایرانشهر: نخستین مناظره ده کاندیدای دموکرات روز ۴ شنبه ۲۶ جون ۲۰۱۹ توسط شبکه ان بی سی انجام شد. یکی از پرسش هایی که مطرح شد دیدگاه کاندیداها در مورد توافق هسته ای با جمهوری اسلامی ایران بود.انعکاس خبر مربوطه در خبرگزاری های جمهوری اسلامی را عینا” در زیر می آوریم در حالی که یکی از کاندیداها “ سناتور “ بوکر Booker با بلند نکردن دست خود به صراحت مشخص نمود که به توافق هسته ای “برجام” باز نخواهد گشت.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
ایرنا: نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا(سال ۲۰۲۰) در نخستین مناظره انتخاباتی خود بر بازگشت به برجام تاکید کرده و آن را بهترین توافق دانستند.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: 
‌در نخستین مناظره انتخاباتیدموکرات ها که شامگاه چهارشنبه در فلوریدا برگزار شد، ۱۰ نفر از نامزدهای دموکرات شرکت کردند که یکی از سوالات آن مربوط به ایران بود و مجری برنامه سوال کرد: اگر رییس جمهوری شوید با ایران چگونه رفتار خواهید کرد، آیا حاضرید به توافق هسته ای باز گردید؟
نامزدهای دموکرات حاضر در این برنامه دست های خود را به علامت تایید بالا بردند و سپس «کری بوکر» سناتور دموکرات آمریکا اظهار کرد: ترامپ با خروج از برجام ما را به مسیر خطرناکی برد. ما نیازمند مذاکره برای بازگشت به برجام هستیم. آن برای امنیت منطقه اهمیت دارد.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©