"گوسفندی در میان گرگها"، فیلمی مستند از رشد فزاینده مسیحیت در ایران
به روز شده در      شنبه 2 شهریور 1398     -   Saturday August 24 2019

فیلم مستند " گوسفندی در میان گرگها" که در روز جمعه 23 آگوست در آمریکا اکران شد، به بررسی رشد اخیر مسیحیت در ایران می پردازد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

 

نمایش زنده قسمت دوم فیلم "گوسفندی در میان گرگها " به مدت دو ساعت در فیس بوک و یوتیوب در روز جمعه آتی آغاز می شود که شامل بخش پرسش و پاسخ با حضورافراد درگیر این فیلم مستند می باشد.

قسمت اول این فیلم با حمایت و پشتیبانی استودیوی«اف ای آی»  با موضوع بشارت مسیحیان در جهان اسلام و ظهور کلیساهای زیرزمینی در سال 2015 اکران گردید. استودیوی«اف ای آی» (Frontier Alliance International) ، یک سازمان مبلغ پیشرفت دین مسیحیت در جهان است.

این استودیو درتریلری که در ماه جولای روی یوتیوب پست شده، می گوید: جدیدترین فیلم این استودیوی«اف ای آی»  در مورد داستانی از رشد سریع و فزاینده کلیساها و مسیحیت در نامناسبت ترین مکان جهان است. 

این استودیو در این ویدئو می گوید: "ایرانیان با پیشینه مسلمانی، خروج آرام اما گسترده ای از اسلام را پشت سر می گذارند و با محبت و مهربانی ویژه ای نسبت به مسیحیان، به سوی مسیحیت گام برمی دارند. وی اضافه می کند: بیداری ایرانیان در جهت مسیحیت، جنبش رو به رشدی است که هیچ ساختمان، بودجه و دارایی که مسیحیت در غرب،  داشتن این امکانات را برای ترویج دین ضروری می داند، را ندارند وعمدتاً این جنبش توسط زنان هدایت می شود. در سالهای اخیر، علیرغم آزار و اذیت بسیار شدید جمهوری اسلامی ، رشد مسیحیت در ایران مورد توجه قرار گرفته است.

مایک انصاری ، رئیس میسیون های  Heart4Iran ، در مصاحبه ای با کریسشین پست می گوید: ایرانیانی که مسیحی شده اند، همواره تحت تحقیب هستند و دستگیر می شوند. 

وی رشد تاریخی مسیحیت در ایران را یكی از سریعترین جنبش های كلیساهای زیرزمینی در جهان عنوان می کند. همزمان با رشد سریع مسیحیت در ایران، آزار و اذیت و بازداشت های خودسرانه نیز بیشتر شده و افراد را تحت فشار قرار می دهند و با دستگیری اعضای خانواده هایشان، مجبورشان می کنند تا اطلاعات مربوط به فعالیت خانه ها و کلیساهای زیرزمینی را به آنها ارائه دهند. 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©