جعل خبر درگذشت شاهزاده رضا پهلوی از سوی وب سایت آپارات
به روز شده در      پنجشنبه 7 شهریور 1398     -   Thursday August 29 2019

آپارات در خبری جعلی اعلام کرد شاهزاده رضا پهلوی درگذشته است. این خبر مجعول بعد ازظهر روز دوشنبه ۲۶ اگست به وقت غرب آمریکا مخابره شده است. در این خبر مصاحبه ای با اردشیر زاهدی آخرین سفیر شاه فقید در آمریکا نیز پخش می شود که وی از شاهزاده رضا پهلوی به نیکی یاد می کند، در حالی که سخنان آقای زاهدی مربوط به خبر درگذشت علیرضا پهلوی فرزند دوم شاه می باشد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

‌‌‌‌ ‌‌‌از آنجایی که وب سایت آپارات وابسته به حکومت جمهوری  اسلامی، خود مقبولیتی در جامعه ایرانی ندارد، این خبر را به دروغ به نقل از شبکه بی بی سی فارسی نیز اعلام کرده است. 

لازم به ذکر است فضاسازی با جعل اخبار و اتهام های دروغین از شیوه های حکومت جمهوری اسلامی در این 40 سال می باشد که از آن جمله می توان به «ساخت سلاح های هسته ای»، «غنی سازی اورانیوم»، زندانی و بازداشت روزنامه نگاران و کنشگران سیاسی با اتهام های جعلی چون « اقدام علیه امنیت داخلی» ، «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» و یا « همکاری با عوامل بیگانه» ، «توهین به مقدسات اسلامی» و «توهین و اهانت به مقام رهبر جمهوری اسلامی » اشاره کرد.

گفتنی است، شاهزاده رضا پهلوی درحال حاضر در صحت و سلامت کامل بسر می برد و همچنان پیگیر مبارزات خود برعلیه رژیم جمهوری اسلامی می باشد. 

                                 برای مشاهده خبر جعلی آپارات اینجا کلیک کنید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©