اعترافات روح الله زم و ارائه اطلاعات از مهره سوخته اطلاعاتی
به روز شده در      جمعه 26 مهر 1398     -   Friday October 18 2019

بنابه گزارش منابع خبری، روح الله زم در برنامه ای که در شامگاه پنج شنبه 17 اکتبر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شد، اعتراف کرد محمد حسین رستمی از نیروهای موسوم به «مدافع حرم» ، یکی از منابع اطلاعاتی وی بوده است که در قبال دریافت پول برای او اخبار مربوط به عملیات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سوریه را ارسال می کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

روح الله زم در این اعترافات گفت که محمدحسین رستمی مدعی بود ،اخبار او از صحت و درستی بالایی برخوردار است.

در بخشی از این تصاویر پخش شده در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درحالی که زم بر روی صندلی نشسته است و در کنارش پرچم ایران و سپاه پاسداران قرار دارد و صدایی به عنوان صدای محمد حسین رستمی پخش شد که به روح‌الله زم می‌گفت: "هنوز پول به دستم نرسیده است، پول جور کن روح‌الله، پول، پول.."

لازم به ذکر است که محمد حسین رستمی مدیر سایت عماریون، یکی از سایت‌هایی است که برای مقابله با مخالفان و منتقدان جمهوری اسلامی در فضای مجازی راه اندازی شده بود.

محمد حسین رستمی از چهره‌هایی بود که از او به‌ عنوان «نیروی ارزشی و حزب‌اللهی» نامبرده می‌شد و حتی به شکل داوطلبانه راهی سوریه شده بود، اما در سال 1394 (2015) بازداشت و به اتهام جاسوسی برای  اسرائیل به ده سال زندان محکوم شد.

خبرگزاری ایرانشهر: با توجه به اعتراف روح الله زم در مورد مهره سوخته ای چون محمد حسین رستمی به نظر می رسد تئوری افرادی که بر این باور بودند و هستند که روح الله زم خود یکی از مهره های اطلاعاتی جمهوری اسلامی است که ماموریتش در خارج از ایران پایان یافته و به داخل کشور مراجعت نموده است، قوت می‌گیرد.

برای مشاهده فیلم اعتراف روح  الله زم می توانید به بخش چند رسانه ای، گزارشات دیداری خبرگزاری ایرانشهر یا به نشانی زیر مراجعه کنید.

http://new.iranshahrnewsagency.com/NewsImage/20191018105519zam.mp4

 

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©