واکنش شهبانو فرح پهلوی و شاهزاده رضا پهلوی نسبت به اعتراضات ایران
به روز شده در      شنبه 25 آبان 1398     -   Saturday November 16 2019

شهبانو فرح پهلوی و شاهزاده رضا پهلوی طی پیام های جداگانه ای نسبت به اعتراضات مرگبار مردم ایران واکنش نشان دادند و از مردم ایران خواستند تا با براندازی نظام مستبد و خودکامه جمهوری اسلامی از پای ننشینند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

 در این راستا، شهبانو فرح پهلوی شامگاه جمعه 23 آبان در بیانیه‌ای خطاب به مردم گفت: " اخبار اعتراضات شما و صدای رسایتان برای برقراری عدالت را شنیده‌ام".  وی با اشاره به این که شاه فقید ایران آرزویی جز سرافرازی و رفاه ایران و ایرانی نداشت، از مردمی که در شعارهایشان یاد دو پادشاه پهلوی را زنده نگه می‌دارند سپاسگزاری کرد.

همچنین شاهزاده رضا پهلوی نیز در توئیتر خود نوشت: نظامی که با وعده مجانی کردن آب و برق بر سر کار آمد، نفت را برای حامیان غیرایرانی‌اش، و فقر و رنج را برای ایرانیان رایگان کرده است. وی افزود:"  تنها راه چاره برانداختن این فرقه تبهکار ضدایرانی است. به قدرت خودمان ایمان داشته باشیم."

لازم به ذکر است در پی اعتراضات مرگبار ایران نسبت به گرانی بنزین، تاکنون 7 نفر کشته و چندین نفر زخمی شده اند. در این اعتراضات، مردم با سردادن شعار « مرگ بر خامنه ای» ، « رضا شاه روحت شاد» ، و آتش کشیدن بنرهای خامنه ای و پمپ بنزین ها خشم خود را نسبت به حکومت مستبد و ظالم جمهوری اسلامی نشان می دهند.  

برای تماشای اعتراضات اینجا کلیک کنید


 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©