خرابکاری در کنیسای ایرانیان آمریکایی (نصح) در بورلی هیلز
به روز شده در      شنبه 23 آذر 1398     -   Saturday December 14 2019

خبرگزاری ایرانشهر: اداره پلیس بورلی هیلز در حال بررسی یک خرابکاری گزارش شده در روز شنبه 14 دسامبر 2019 در کنیسه نصح واقع در راکس بری درایو در بورلی هیلز می باشد. انتظار می رود این اداره برای ارائه اطلاعات بیشتر و گزارش تکمیلی در خصوص این رویداد مصاحبه مطبوعاتی برگزار نماید. منابع آگاه گزارش داده اند که کتاب ها، تابلوهای عکس در سرتاسر کف کنیسه پرتاب شده و یک کتاب مقدس تورات نیز بر روی کف زمین افتاده بود، در حالی که هیچ آسیبی به مبلمان آن محل وارد نشده و قفل کابینت ها نیز باز نشده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

در این راستا شبکه اقدام مدنی آمریکا-اسرائیل( ایکن) بیانیه ای را بشرح ذیل صادر نمود:

در واکنش به خرابکاری انجام شده در کنیسه نصح در بورلی هیلز بنابه مصوبه شبکه ICAN از تمامی مقامات رسمی و محلی و نیز اعضای جوامع یهودی-ایرانی، یهودی- آمریکایی، یهودی- روسی دعوت می گردد در مقابل این اقدام تنفرآمیز با یکدیگر متحد شوند و در مقابل اقدامات روزافزون یهودستیزی بایستند.   

ورد نسیم ، رئیس ICAN کالیفرنیا، در این رابطه متذکر شد: دیگر بس است! از سواحل شرق تا سواحل غرب آمریکا، جوامع یهودی تحت فشار و حمله قرار می گیرند. درست چند روز قبل تعدادی از یهودیان در شهر نیوجرسی کشته شدند و حال امروز باردیگر یک  اقدام ضد یهودی دیگر انجام می گیرد. چند نفر یهودی باید بمیرند و چند کنیسه باید نابود شود تا به این اقدام دهشتناک توجه شود؟ وی افزود: مقامات و مسئولین و جامعه منتخب کالیفرنیا باید به موضوع یهودستیزی نگاهی دقیق تر و عمیق تری داشته باشند. معلمها باید دانش آموزان را آگاه سازند و تمامی ما برای مبارزه با این مسئله و افزایش امنیت و مشارکت و تقویت و احترام متقابل همکاری نماییم.

نسیم اضافه کرد: مقامات و مسئولین و جامعه کالیفرنیا لازم است به افزایش تنفر نسبت به یهودیان و یهودستیزی توجه بیشتری نمایند. شبکه آیکن به منظور توجه بیشتر به این رویداد و ظهور و افزایش یهودستیزی خواستار  برگزاری جلسه ای پیش از پایان یافتن سال 2019  در سالن شهرداری می باشد.  

 

-

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©