جمهوری اسلامی ، مسیحیانی را که مسلمان می شوند پاداش و مسلمانانی را که مسیحی می شوند، سخت کیفر می دهد
به روز شده در      دوشنبه 24 آبان 1400     -   Monday November 15 2021

ایرانشهر: در یک اطلاعیه که توسط انجمن بین المللی در ارتباط با مسیحیان صادر و به دفتر خبرگزاری ایرانشهر ارسال شده، این انجمن نگرانی های عمیق خود را از عملکردهای جمهوری اسلامی ایران در مورد اقلیت های مذهبی بویژه مسیحیان ابراز داشته است. در این اطلاعیه آمده است که مسلمانانی که به مسیحیت می گروند مورد ظلم و ستم بی مانندی قرار می گیرند و مجازاتهای به شدت آزار دهنده ای را در مورد آنان اجرا می کنند. این مجازاتها شامل تبعیض های سخت علیه این افراد و زندانی کردن آنان نیز می شود. مسیحیانی که آشوری و یا ارمنی نیستند عملا از رفتن به کلیسا باز داشته می شوند و مجبورند در کلیسای خانگی به نیایش بپردازند. با این همه بسیارانی از اسلام رویگردان شده و به مسیحیت می گروند از جمله این افراد، بابک حسین زاده، بهنام اخلاقی و زمان صاحب فدایی هستند که متهم به اخلال در امنیت ملی کشور شده اند. مسیحیت از دیدگاه جمهوری اسلامی خطری است برای امنیت ملی.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
تغییرات اخیر در قانون مجازات جمهوری اسلامی ایران،  امکان تبعیض قانونی شدیدتری را علیه مسیحیان فراهم کرده است. ماده 499 برای توهین به ادیان الهی یا مذاهب اسلامی شناخته شده در قانون اساسی به قصد ایجاد خشونت یا ایجاد تنش در جامعه، مجازات حبس و جزای نقدی در نظر گرفته است. ماده 500 هر گونه فعالیت آموزشی و تبلیغی انحرافی را که مغایر با شرع مقدس اسلام باشد یا با آن تداخل داشته باشد مجازات می کند.
برخلاف مجازاتهای مصوبه قانونی در مورد مسیحی شدن مسلمانان تفاوت آشکاری است از نحوه برخورد جمهوری اسلامی در  مسلمان شدن مسیحیان.  مردی 30 ساله اهل جزیره موریس در« حرم امام رضا» در مشهد مسلمان شد. او شهادت خود را با آگاهی از اسلام در دوران رشد و مطالعه شخصی به اشتراک گذاشت. معاونت امور زائران خارجی آستان قدس رضوی میزبان این مراسم بود و با اهدای هدایای فرهنگی و اهدای لوح تقدیس، مراسم تشییع را جشن گرفت.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©