تشدید فعالیت های انتخاباتی در کالیفرنیا و نقش ایرانیان آمریکایی
به روز شده در      سه شنبه 20 اردیبهشت 1401     -   Tuesday May 10 2022

هفتم ماه جون 2022 ، مرحله مقدماتی برای رای گیری برای انتخاب مقامات کرسی های مختلف در سطح شهر، کانتی، ایالتی و فدرال برای رای دهندگان در ایالت کالیفرنیا است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
برخی از کاندیداهای غیر ایرانی نیز که به اهمیت رای ایرانیان واقف شده اند بی وقفه تلاش می کنند با جامعه ایرانی از طرق مختلف تماس بگیرند و نظر آنها را به سوی خود جلب کنند. از جمله این افراد مایک فیوئر Mike Feuer است که کاندیدای مقام بسیار حساس و  پر اهمیت شهرداری لس آنجلس است. مایک فیوئر کسی است که برای نخستین بار به عنوان رییس انجمن شهر منطقه 5 که وست وود بلوارد در آن واقع است ( بسیاری از ایرانیان در آن کسب و کار دارند و یا در اطراف آن زندگی می کنند ) به درخواست شرکت کتاب در سال 2003 برای برگزاری نوروز در نخستین یکشنبه ماه فروردین سال 2004 موافقت کرد. و این دید و بازدید نوروزی از آن سال به بعد انجام شد و آخرین بار نیز در 27 مارچ 2022، این مراسم با شکوه بسیار برگزار شد. 
در صفحه 6 این شماره ایرانشهر، عکس هایی از نشست انتخاباتی که در منزل خانم دکتر نیکی رض زاده و آقای دکتر رودی رض زاده در یکشنبه اول ماه می 2022 برقرار شده ست را ملاحظه کنید.
ایرانشهر با توجه به قابلیت های مایک فیوئر و هم چنین شناخت او از جامعه ایرانی و خواسته های آنان او را بهترین کاندید ممکن می شناسد و از او پشتیبانی می کند و از کلیه جامعه ایرانی مقیم لس آنجلس می خواهد که به او رای دهند.
- سام یبری موسس سازمان سی سال بعد و یکی از فعالان اجتماعی ایرانی آمریکایی که وکیل رسمی ایالت کالیفرنیا نیز می باشد برای ریاست انجمن شهر ناحیه 5 که وست وود بلوارد در آن واقع است، کاندید شده است. ایرانشهر با توجه به شناختی که از سام یبری دارد او را برای این شغل مناسبترین می داند و از او پشتیبانی می کند و از کلیه جامعه ایرانی مقیم این ناحیه می خواهد که به او رای دهند.
- جان الیست، که از خانواده ی مهاجر ایرانی ( فرزند دکتر جمشید الیست پزشک حاذق و یکی از نخستین اعضای 08 و یلوپیج ایرانیان) است و خود در لس آنجلس به دنیا آمده است، برای سناتوری در کنگره آمریکا از حزب جمهوری خواه خود را از ایالت کالیفرنیا کاندید کرده است. او با پیشینه و تجربه کار با دولت و هم جنین به عنوان یک کارآفرین موفق و داشتن یک برنامه مشخص که چگونه مردم کالیفرنیا را نمایندگی خواهد کرد،  در نشست انتخاباتی که روز دوشنبه 25 اپریل آن در بورلی هیلز برقرار شد ، مواضع خود را بیان داشت  ،. یکی از رئوس گفته های او در این نشست، محکوم کردن سیاستهای ضد حقوق بشر و سرکوبگرانه جمهوری اسلامی ایران بود که نور امیدی برای ایرانیان مهاجر و تبعیدی در آمریکا و جهان می باشد که بالاخره ایرانیان صاحب یک صدا در سنای آمریکا خواهند بود
شعار:  صدای ما در سنای ما ،  که توسط  جان الیست انتخاب شده است فقط یک شعار نیست و بی تردید او صدای همه ی ما خواهد بود .
ایرانشهر با توجه به پیشینه خانوادگی، تحصیلی، کاری و اجتماعی این شخصیت   بی بدیل و احاطه او بر موضوع های مختلف در سطح سیاست های داخلی و ملی و جهانی از او پشتیبانی می کند و از همه رای دهندگان در ایالت کالیفرنیا می خواهد به او رای دهند.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©