برای حمایت از مردم ایران، با رهبران دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در مجلس سنا و نمایندگان کنگره آمریکا تماس بگیرید
به روز شده در      سه شنبه 12 مهر 1401     -   Tuesday October 4 2022

به منظور حمایت از اعتراضات هم میهنانمان در ایران، به این ترتیب شماره های تماس رهبران دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در مجلس سنا و کنگره آمریکا در اختیار شما قرار می گیرد تا با تماس با آنها صدای مردم ایران باشید و سهمی در این اعتراضات داشته باشید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
اکنون زمان آن نیست که ما ایرانیان خارج از کشور در حاشیه بنشینیم و هم میهنانمان در ایران که با گلوله های رژیم جمهوری اسلامی کشته می شوند را تنها بگذاریم، بلکه باید با اتحاد و همبستگی، این کشتی را به ساحل برسانیم و در جهت سرنگونی رژیم خودکامه جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.  
 
لازم است 5 دقیقه وقت بگذارید و با هر 3 نفر  و شماره های تلفن عمومی کنگره که در زیر آمده است تماس بگیرید و متن زیر را به انگلیسی بگویید.
 
202-224-3841 دایان فاینشتاین
 
202-224-6542 چاک شومر
 
202-224-3553 الکس پادیلا
 
202-224-3121 سنای ایالات متحده
 
202-225-3121 مجلس نمایندگان
 
 
Greetings,
 
I am an Iranian American citizen living in the USA. I would like to draw your attention to the people of Iran being murdered, kidnapped and beaten on the streets. They are peacefully protesting the inhumane rules of the Islamic Regime. The most powerful women’s rights movement is happening now. And we appreciate the support of the USA government. Considering the Russian and Chinese governments’ financial and political support of the Iranian regime, the USA government should also do more in helping a nation who has changed the governmental slogan from “Death to America” to “Death to Dictator.”
 
On October 1st, thousands of protesters marched throughout America and other countries. However, the governments of the free world are still silent and not taking any actions to support the Iranian people. 
 
 The Iranian regime is a threat to the world! We desperately need your support and your voice to help free Iranians from the hands of the Islamic Regime.
Thank you
من یک شهروند ایرانی آمریکایی ساکن آمریکا هستم که  می خواهم توجه شما را به قتل، ربوده شدن و ضرب و شتم مردم ایران در خیابان ها جلب کنم. مردم ایران به طور مسالمت آمیزی به قوانین ضد انسانی رژیم جمهوری اسلامی اعتراض می کنند. قدرتمندترین جنبش حقوق زنان اکنون در حال وقوع است و ما از حمایت دولت ایالات متحده قدردانی می کنیم. با توجه به حمایت‌های مالی و سیاسی دولت‌های روسیه و چین از رژیم ایران، دولت آمریکا نیز باید برای کمک به ملتی که شعار حکومت را از «مرگ بر آمریکا» به «مرگ بر دیکتاتور» تغییر داده است، کمک کند.
 
در اول اکتبر، هزاران ایرانی معترض در سراسر آمریکا و کشورهای دیگر راهپیمایی کردند، در حالی که دولت های آزاد جهان همچنان سکوت کرده اند و هیچ اقدامی برای حمایت از مردم ایران انجام نمی دهند.
 
رژیم ایران تهدیدی برای جهان است! ما شدیداً به حمایت و صدای شما برای کمک به آزادی ایرانیان از دست رژیم جمهوری اسلامی نیاز داریم.
 
متشکرم
 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©