دختر ایرانی در مسابقه " دختر زمین " شرکت می‌کند
به روز شده در      سه شنبه 24 آبان 1401     -   Tuesday November 15 2022

مهرو احمدی کبیر، دختر ایرانی در مسابقه زیبایی " دختر زمین 2022 " در فیلیپین شرکت می‌کند
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
مهرو احمدی کبیر رسماً به عنوان نماینده کشورش در مسابقه Miss Earth 2022 در فیلیپین در نوامبر امسال معرفی شد. این زیبای 24 ساله دومین نماینده در Miss Earth و اولین کسی خواهد بود که در یک مسابقه زنده شرکت می کند.  هیما ذاکر، اولین "دوشیزه زمین" ایرانی بود ، که در طول همه گیری COVID-19 از طریق مجازی  در این مسابقات شرکت کرد. . این دختر به غایت زیبای ایرانی در حالی در این مسابقات شرکت می کند که ایران در یک شرایط انقلابی به سر می برد و می رود که طومار حکومت استبدادی دستار بندان را در هم بپیچاند. مهرو وعده داده است  که صدای همنوعان خود به ویژه دختران در صحنه بین المللی باشد و گفت: من در کنار دختران و زنان بویژه هم میهنانم ایستاده ام. . این برای همه ماست.» 
مهرو فارغ التحصیل و متخصص گیاهان دارویی و پزشکی است. او در حال حاضر در رشته داروسازی در دانشگاه استانبول مشغول به تحصیل است. او علاوه بر پزشک بودن، یک مدل، استایلیست و تأثیرگذار مد نیز هست و فالوورهای زیادی در شبکه های اجتماعی دارد.
مهرو احمدی در پستی اینستاگرامی نوشته است : «زندگی کردن روی زمین در کنار تمام زیبایی‌هایش، نیاز به مراقبت دارد. چیزی که این روزها بیشتر از همیشه در معرض خطر است زندگی انسان‌ها و حیوانات در کره زمین است. اخبار و حوادث ناخوشایند طبیعی و انسانی نشان می‌دهد عواملی وجود دارند که ممکن است در آینده باعث نابودی و یا تغییر در شرایط اقلیمی و از بین رفتن حیات در کره زمین شوند. بعضی از این عوامل که زاییده دست بشر است تا گذشته‌های ‌خیلی نزدیک اهمیت چندانی نداشت ولی امروزه نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد چرا که بقای حیات انسان و حیوانات را تهدید می‌کند. پس برای محافظت از کره زمین ابتدا باید دقیقاً بدانیم که چگونه به آن آسیب می‌رسانیم و عوامل تهدید کننده آن را بشناسیم.»
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©