هیلاری کلینتون: مردم ایران به رهبری دختران و زنان فریاد می زنند «دیگر بس است!»
به روز شده در      سه شنبه 8 آذر 1401     -   Tuesday November 29 2022

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده در گردهمایی کمپین« چشم ها بسوی ایران» ضمن به رسمیت شناختن خیزش سراسری مردم ایران، قتل مهسا امینی را جرقه یک انقلاب به رهبری دختران و زنان ایران دانست.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
وی در این گردهمایی با اعلام حمایت از مبارزات مردم ایران، اظهار داشت: افتخار دارم که از زنان دلاور ایران حمایت می کنم و برای به رسمیت شناختن این موضوع که قتل «مهسا امینی» به دست پلیس رژیم جمهوری اسلامی، جرقه انقلابی را زده است که در آن مردم ایران به رهبری دختران و زنان فریاد می زنند «دیگر بس است! ما این سرکوب و فشار را دیگر تحمل نخواهیم کرد.» 
او در این مراسم تأکید کرد : من این جا ایستاده ام که یاد مهسا و بیش از 400 نفر از مردم ایران که در اعتراض به مرگ او و برای آزادی خود کشته شده اند را گرامی بدارم  و به یاد دهها هزار نفری که دستگیر شده اند بگویم که مبارزه آنها مبارزه ما نیز هست.  
هیلاری کلینتون در ادامه خاطر نشان کرد: کمپین هنری چند رسانه ای « چشمها بسوی ایران» قصد دارد هم راستا با سازمان ملل متحد، اطمینان حاصل کند که جامعه جهانی سرکوب وحشیانه زنان و دختران ایرانی را فراموش نکند یا نادیده نگیرد. 
 
وی در پایان سخنان خود از مطبوعات جهان خواست که به پوشش سلسله حوادث وحشتناک در داخل ایران ادامه دهند و از این رویدادها بی تفاوت نگذرند. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©