بازگشت به موقع نتانیاهو به سکان فشار بر علیه رژیم جمهوری اسلامی ایران
به روز شده در      جمعه 18 آذر 1401     -   Friday December 9 2022

در پی اقدامات خشونت آمیز جمهوری اسلامی نسبت به اعتراضات مردم ایران و ارسال پهپادهای جنگی به روسیه، کشورهای غربی بیش از پیش نسبت به جاه طلبی های این رژیم نگرانند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
روزنامه جروازلم پست در مقاله ای در روز جمعه 9 دسامبر نوشت: با فرض اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر منتخب اسرائیل، در اواخر این ماه سوگند یاد کند، او در زمان مناسبی برای تحت فشار قرار دادن رهبران غربی جهت اتخاذ مواضع سخت‌گیرانه‌تر در مقابل رژیم جمهوری اسلامی، وارد قدرت می‌شود.
تظاهرات مردم  ایران علیه رژیم ظالم جمهوری اسلامی، همراه با سرکوب بی رحمانه  از سوی این رژیم همچنان ادامه دارد و  خبر این هفته آنها برای تعطیلی «گشت ارشاد» حیله ای بیش نبود.  
از طرفی همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که جمهوری اسلامی همچنان پهپادها و سایر تسلیحات روسیه را برای جنگ با اوکراین در اختیار پوتین قرار می دهد.
حال کشورهای غربی بویژه آمریکا، فرانسه، آلمان و بریتانیا باید متوجه شوند رژیمی که شهروندان خود را قتل عام می کند و برای کشتار مردم اوکراین با روسیه همکاری می کند، دیگر جایی برای مذاکره با آن باقی نخواهد ماند و توافق با رژیم ملایان دیگر ارزشی ندارد. 
البته اظهارات بلینکن نیز قابل تأمل است که تأکید کرد، همکاری نظامی آمریکا و اسرائیل برای مقابله با تهدیدات جمهوری اسلامی بسیار حیاتی است.
نتانیاهو مطمئناً از این زمان مناسب و اظهارات کشورهای غربی مبنی بر انزجار و ناامیدی از خشونت جمهوری اسلامی علیه مردم ایران و کمک به روسیه استفاده می‌کند تا به احیای برجام خاتمه دهد و تحریم‌های بیشتری بر علیه این رژیم اعمال شود، چرا که حکومت جمهوری اسلامی همچنان به دنبال سلاح های هسته ای است و از آن دست نخواهد کشید. 
 
ترجمه گروه خبری خبرگزاری ایرانشهر 
منبع خبر: سایت جروزالم پست 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©