واشنگتن فری بیکن جایزه مرد سال 2022 را به مردان ایرانی اهداء کرد
به روز شده در      جمعه 9 دی 1401     -   Friday December 30 2022

واشنگتن فری بیکن جایزه مرد سال 2022 را به پدران، همسران، برادران و دوست پسرهای زنان و دختران معترض ایرانی اهداء کرد . این وب سایت خبری با اعلام این مطلب خطاب به مردان ایرانی نوشت: "به مبارزه خود ادامه دهید، چراکه از خودگذشتگی و قهرمانی شما هرگز در صفحات این پایگاه خبری نادیده گرفته نخواهد شد و همه شما «مردان سال» هستید."
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
وب سایت خبری فری بیکن در روز پنج شنبه 29 دسامبر نوشت: روزنامه نیویورک تایمز در ماه سپتامبر اعتراضات مردم ایران را اعتراضاتی «به رهبری زنان» توصیف کرد و واشنگتن پست نیز این اعتراضات را "زن محور" نامید، که در واقع این یک نوع شوخی بی رحمانه نسبت به مردان است، همانگونه که بعضی از افراد ممکن است با قضاوت ناعادلانه خود به رانندگی زنان نسبت به مردان اعتماد نکنند. در حالی که وب سایت خبری فری بیکن جایزه سال 2022 را به پدران، همسران، برادران و دوست پسرهای دختران و زنان معترض ایرانی اهداء می کند که اجازه داده اند تا در این اعتراضات روسری های خود را بردارند و آزاد باشند و نوع پوشش خود را انتخاب کنند.
از طرفی، تنها زنان و دختران ایرانی نیستند که می خواهند نفس بکشند و آزاد باشند بلکه شوهران، پسران، پدران و دوست پسرهایشان در کنار آنها به خیابان ها می آیند و جان خود را به خطر می اندازند و شعار "مرگ بر دیکتاتور" سر می دهند. حال از خودگذشتگی مردان معترض ایرانی در کجای تیتر نیویورک تایمز قراردارد؟ بدون شک مردان ایرانی زیر یوغ افراط گرایی مذهبی رژیم جمهوری اسلامی آسیب بیشتری دیده اند. 
این خبرگزاری در پایان می نویسد: امید است، آزادی های اساسی به زودی به ایران باز گردد و زیبایی چشمگیر زنان ایرانی در معرض دید همه جهانیان قرار گیرد و مردان و زنان ایران به آزادی دست یابند. 
 
ترجمه گروه خبری خبرگزاری ایرانشهر 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©