(شاهزاده) رضا پهلوی در گفت و گویی با خبرنگار شبکه ایتالیایی بر پشتیبانی از مردم ایران تأکید کرد.
به روز شده در      پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402     -   Thursday April 27 2023

(شاهزاده) رضا پهلوی به همراه بانو یاسمین در روز چهارشنبه 26 اپریل در گفتگویی با شبکه ایتالیایی «رای» در یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیونی این شبکه تأکید کرد: «در حالی که مردم ایران در کف خیابان ها حضور دارند و در حال سازماندهی اعتصاباتی می باشند، بهترین فرصت برای پشتیبانی از آنهاست تا بتوان رژیم جمهوری اسلامی را فلج کرد و در نهایت منجر به فروپاشی گردد. »
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
شاهزاده در پاسخ به این پرسش که «این فروپاشی چه زمانی ممکن است بوقوع بپیوندد»،گفت: «پیش بینی ما با توجه به رویدادهای تاریخی، این را می گوید که شاید خیلی زود این امر اتفاق افتد. با نزدیک شدن به تابستان انتظار می رود که شاهد رویدادهای شدیدتری در ایران باشیم. »
 
بانو یاسمین نیز در این گفت گو در پاسخ به این سوال که «آیا فکر می کنید روزی آزادانه در خیابان های تهران قدم بزنید؟ »گفت: « رویای ما آزادی برای همه دختران و زنان ایران است. دختران من برای آزادی که توانسته اند داشته باشند و دارند، ارزش قائلند و من نیز اطمینان دارم که بزودی همه ما به ایران باز خواهیم گشت.»
 
وی در ادامه افزود: «اما اکنون مسئله مهم، حمایت از جوان هایی است که به رغم دستان خالی برای حقوق اولیه انسانی خود مبارزه می کنند. زمانی که ما و مردم به هدف خود برسیم، همه این فرصت را خوهیم داشت که به وطنمان بازگردیم و آن را دوباره بسازیم.» 
 
بانو یاسمین در این گفت و گو تصریح کرد: «ما افراد توانا و باهوش زیادی در داخل و خارج کشور داریم . آن روز که فرا برسد، هم ما ایرانیان دست در دست هم ،  همراه با جامعه جهانی کمک خواهیم کرد تا کشور زیبایمان را دوباره بسازیم.»
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©