از کالج Santa Monica تا سخنرانی نویسی برای ترامپ
نویسنده سخنرانی ویژه دونالد ترامپ در مراسم سوگند ریاست جمهوری برای روز جمعه 20 ژانویه‌‌، یکی از دانش آموختگان دبیرستان سانتا مونیکا در جنوب کالیفرنیا بود.
استفان میلر که اکنون یکی از مشاوران ترامپ است و وظیفه نگارش سخنرانی معروف تحلیف را بر عهده داشته‌‌، یکی از دست راستی ترین و بنیادگراترین کنشگران سیاسی است که در دبیرستان لیبرال سانتا مونیکا با دانش آموختگان اکثرا چپ گرا‌‌، تحصیل کرده است.
میلر از همان سال 2003 که بسیاری از دانش آموزان مخالف حمله جورج بوش‌‌، رئیس حمهور وقت به عراق بوده‌اند‌‌، در روزنامه‌های محلی و نشریات مدرسه با نگارش مقالاتی گرایش خود را به محافظه کاران عرصه نوین پس از سال 2000 نشان داد.
وی که اکنون 31 سال سن دارد‌‌، پس از اتمام دوره دبیرستان‌‌، به دانشگاه دوک رفته و در آنجا نیز به دست راستی‌ترین بخش حزب جمهوریخواه پیوست.
میلر همچنین همزمان در دوره دانشجویی خود‌‌، به سناتور میشل بک من از مینه سوتا و سناتور جف سشنز از آلاباما در نگارش طرح مخالفت با لایحه گسترش مهاجرت یاری رساند.
میلر در ادامه مسیر خود به رسانه بریت بارت پیوست. به جز میلر‌‌، استفان بنر که یکی از مسئولان این رسانه محافظه کار است نیز اکنون در تیم مشاوران دونالد ترامپ حضور دارد.
 
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©