تجمع اعتراضی در سانتامونیکا: کنگره صدای ما را بشنود
شماری از تظاهرکنندگان و معترضان به دستور رئیس جمهور ترامپ در مورد ورود شهروندان 7 کشور مسلمان به خاک امریکا در برابر دفتر کار دایان فاین استاین سناتور کالیفرنیا در شهر سانتا مونیکا تجمع کردند.
این معترضان با در دست داشتن پلاکاردهای اعتراضی و شعارهای نوشته شده مبنی بر مخالفت با ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک و مخالفت با منع پناهجویان و مهاجران به شعار دادن پرداختند و از فاین استاین خواستند تا صدای آنها را بشنود. 
این معترضین همچنین از فاین استاین خواستند تا به جف سشنز کاندیدای دونالد ترامپ برای احراز دادستانی کل امریکا رای مثبت ندهد.
در همین حین هنا آلیسون از اعضای سوسیالیست دموکرات که برگزاری این اعتراضات را سازماندهی کرده بود به خبرنگاران اعلام کرد: «ما نمی‌خواهیم یک نژادپرست سمت دادستان کل امریکا را به دست گیرد.»
گفتنی است دایان فاین استاین در پایان به تظاهرکنندگان و خبرنگاران اظهار داشت که رای او به جف سشنز یک رای  منفی خواهد بود. 
این در حالی است که ترامپ در اقدامی واکنشی به عدم اجرای دستور خود در خصوص ممنوعیت‌های ایجاد شده برای سفر به آمریکا و امور پناهندگان، سرپرست موقت دادستانی کل آمریکا را از کار خود برکنار کرد.
برخی کارشناسان واکنش‌های آقای ترامپ را عجولانه و به دور از روح دموکراسی آمریکایی ارزیابی کرده اند.
با این حال موافقان وی معتقدند پایبندی رییس جمهور محبوبشان به ایجاد امنیت برای شهروندان آمریکا، امری ستودنی است و نباید از وی به این دلیل انتقاد داشت.
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©