بازخواست شش معلم برای تمسخر اعتراضات دانش‌آموزی
شش نفر از آموزگاران و هیئت آموزش دبیرستانی در ریور ساید به دلیل به سخره گرفن اعتراضات دانش آموزان در روز ریاست جمهوری امریکا و سو نظر‌های آنلاین در ارتباط با تحریم «روز بدون مهاجران» در امریکا مورد بازخواست قرار گرفتند.
بنا بر این گزارش مناطق آموزشی جنوب کالیفرنیا روز 16 فوریه را برای اعتراضات دانش آموزی به مناسبت فراخوان کمپین کشوری «امریکا بدون مهاجران» در نظر گرفته بودند.
در این روز دانش آموزان به طور سراسری به راهپیمایی اعتراضی پرداخته و معلمان و مسئولان مدرسه رابی دوکس نیز این روز را به عنوان مرخصی با احتساب دریافت حقوق در خانه گذراندند.
شش تن از معلمان که از اعضای هیئت مصوبات آموزشی دبیرستان نیز هستند با پست کردن نظرات خود بر روی صفحات اجتماعی ضمن تمسخر دانش آموزان کنشگر و ابراز خوشحالی و رضایت از امکان تعطیل شدن یک روز کاری نوشته اند: «چه دبیرستان خوبی آنها خودشان را هلاک می‌کنند ما استراحت می‌کنیم و مشروب می‌نوشیم.»
معلم دیگری نیز نوشته است: «چقدر خوب بود اگر همیشه این دانش آموزان تنبل غایب بودند.»
این در حالی است که بر طبق گزارش سالانه دبیرستان رابی دوکس‌، سطح معدل دانش آموزان این مدرسه به طور متوسط از سطوح میانگین منطقه‌ای بسیار بالاتر است.
گفتنی است در پی برخورد مسئولان ارشد منطقه‌ای با این معلمان و اخذ تعهد کتبی از هریک از آنها‌، این آموزگاران نظرات خود بر روی اکانت‌های شبکه های اجتماعی را حذف کرده و از این بابت اظهار ندامت کرده اند. 
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©