سودی برنت ( سودابه یزدی) مربی ورزش و انرژی در زندگی
خانم سودی برنت ( سودابه یزدی) به عنوان مربی ورزش و انرژی درمانی در زندگی، در تمام مراحل آموزشی خود، شما را از راهنمایی های روحی و معنوی بهره مند می نماید تا به هدف واقعی خود برسید. خانم سودی دارای آکادمی های هدایت زندگی، انرژی ، ستاره بینی و عددشناسی، وبینار پرسش و پاسخ و جلسات خصوصي و دوره های آنلاین می باشد.

بنا به گفته خانم سودی می توانید در جلسات خصوصي با وی مسائل زندگيتان را مطرح نمایید و حرف دلتان را بزنيد. در این جلسات مسئله به طور ريشه اي براي شما توضيح داده مي شود و از آسان ترين راه براي حل آن باخبر مي شويد. شما مي توانيد تمام سوالات خود را در هر زمينه اي مانند روابط زناشویی، روابط دوستی، ثروت، خانواده و شغل مطرح کنید تا پاسخی صريح و روشن كه از كائنات سرچشمه مي گيرد دریافت نمایید. وی یاد آوری می کند، این جلسات خصوصي به مدت یک ساعت از طريق اسكايپ يا تماس تلفني برقرار می گردد.

خانم سودی همچنین دارای کلاس های انرژی می باشد.  وی بر این باور است، از آنجايي كه كل هستي و تمام داستان زندگي دارای انرژی است، با شركت در اين كلاس ها راجع به انرژي آگاهي كامل پيدا مي كنيد، در نتيجه روابط، تحصيلات، ثروت و روياها خود به خود به طرف شما كشيده مي شوند.در این کلاس با موضوعاتی از جمله: شناخت انرژي زنانه و مردانه، يين و يانگ ، چگونگي جداكردن انرژي خود از افراد، تاثير انرژي در زندگي، در روابط با ديگران، درس خواندن، كار گرفتن، پيشرفت در زندگي، شناخت انرژي مثبت و منفي و تاثير آن بر خود آشنا می شوید. در زمان برگزاری این کلاس می توانید سوالات خود را در رابطه با انرژي مطرح نمایید. اين كلاس از طريق اينترنت روزهاي يكشنبه و پنجشنبه هشت و نيم صبح لس آنجلس (ساعت هشت شب ايران) برگزار مي شود و فقط تصوير خانم سودي قابل مشاهده است.

همچنین شما می توانید با شركت در وبينار به طور مستقيم با خانم سودي  وارد گفتگو شويد و سوالات خود را در هر زمينه اي  مطرح نمایید. وبينار جلساتي می باشد كه از طريق اينترنت برگزار می گردد و افراد از داخل و خارج ایران مي توانند شركت كنند. در اين جلسات فقط تصوير خانم سودي قابل مشاهده هست كه فايل ضبط شده اين جلسات براي افرادي كه در جلسه حضور داشتند، فرستاده مي شود. جلسات وبینار خانم سودی در روزهای شنبه ، ساعت هشت شب ایران  و هشت و نيم صبح لس آنجلس برگزار می گردد.

خانم سودی همچنین تأکید می کند با شرکت در دوره های آنلاین می توانید توسط استادی مجرب و با تجربه آموزش بینید که چگونه از بیرون به درون زندگی افراد نگاه کرده و آنها را در مسیر زندگی شان هدایت کنید. به این صورت که شما با توجه به تجربیاتی که استاد در این دوره های آموزشی در اختیار شما می گذارد می توانید افراد را هدایت کرده و از شکست ها دور کنید و یا آنها را در مسیری پیش ببرید که به موفقیت ختم شود و برای آن ها زندگی شاد و به دور از استرسی ترسیم کرده و به آن ها کمک کنید سختی ها را پشت سر بگذارند.

در حال حاضر، بسیاری از آموزش های خانم سودی بر روی دی وی دی و سی دی قابل بهره برداری می باشد.

برای سفارش فایلهای ورزشی و جزوه ورزش خانم سودی می توانید با شماره تلفن:  09102948050 و

 ایمیل : email: sudiyazdi@yahoo.com تماس حاصل نمایید و

 یا به آدرس:  www.sudabeh.com  مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©