بیتا میلانیان، متخصص در بازاریابی جهانی، فعال در شبکه های اجتماعی و حامی کارآفرینان
« بیتا میلانیان» به عنوان معاون ارشد بازاریابی جهانی در شرکت ارتباطات Ribbon,Kandy.io مسئولیت رهبری بازاریابی ،ارتباطات و ابتکارات بازار را به عهده دارد. وی دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه بازاریابی و ارتباطات در سطوح بالا در شرکتهای مختلف از جمله: TPx و Global Crossing می باشد. او قبل از پیوستن به شرکت GENBAND، پست مدیریت اجرایی بنیاد فرهنگ را به عهده داشت.

 

بیتا میلانیان  به عنوان بنیانگذار موسس آژانس مشاره باترفلای باز( Butterfly Buzz ) کارهای انساندوستانه ای را به صورت غیرانتفاعی برای حمایت هنرمندان تازه کار انجام می داد تا بتوانند پروفایل های و برندهای خود را تهیه نمایند.

وی  از سال 2000 یک وبلاگنویسی و فعال در شبکه های اجتماعی می باشد. او به طور داوطلبانه با  سازمان های متعدد به عنوان سخنران در کنفرانس ها و برنامه های مختلف در زمینه ها ی فن آوری، بشردوستی، هنر، فرهنگ، عدالت اجتماعی و برابری جنسیتی همکاری می نماید.

خانم میلانیان  دارای تخصص فراوانی در سیستم عامل های آنلاین  کسب و کار برای ارتقاء پروفایل های کارآفرینان جهانی، مهاجران و هنرمندان می باشد. وی به زبان های فارسی ، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و آذری ترکی مسلط باشد. او لذت چشیدن غذاهای مختلف در بسیاری از کشورها را تجربه کرده و بر این باور است که : "غذا ما را به یکدیگر متصل می کند و وقتی ما با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم، توانایی تغییرات مثبت در فرهنگمان را خواهیم داشت"

 

تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©