برگزاری مراسم قدردانی از دکتر آرمان حکمتی
فدراسیون یهودیان ایرانی- آمریکایی مفتخر است طی مراسمی( گالا) ازخدمات شایسته، دلسوزانه و بدیع پزشک حاذق «دکتر آرمان حکمتی»، برای تأسیس صندوق موقوفات به نفع فدراسیون یهودیان و حمایت ازسالمندی سالم و اهداء بورس تحصیلی برای پزشکان آینده، قدردانی بعمل آورد.

این مراسم در روز پنج شنبه 24 اکتبر 2019 در ساعت 7:30 بعدازظهر به صرف شام در محل سینای تمپل (کنیسای سینا) واقع در 10400 بولوار ویلشر لس آنجلس برگزار می گردد.

مجری این برنامه خانم  رکسانا رستگارمی باشد و برنامه های سرگرم کننده گروه LIV نیز ارائه می گردد. لازم به ذکر است آغاز این مراسم از ساعت 6 بعدازظهر خواهد بود .

گفتنی است که دکتر آرمان حکمتی دارای مدرک پزشکی از دانشگاه ویرجینا می باشد که دوره انترشیپ و رزیدنتی خود را در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی گذرانده است.  او دارای 30 سال تجربه در تخصص داخلی و طب سالمندان می باشد.

دکتر آرمان حکمتی قویاً به قدرت بهبود (Power of Healing)معتقد است و «جسم و روح » سنگ بنای معالجات وی می باشد. وی در سال 2019 برای توانایی ذاتی اش در بهبود بیماری ها، از سوی مجله لس آنجلس به عنوان تاپ دکتر ( دکتر برجسته) معرفی گردید.  

وی در حال حاضر در مرکز پزشکی سیدر ساینای، بیمارستان UCLA  رونالد ریگان و انستیتوی ریهب کالیفرنیا در سنچری سنتر مشغول به فعالیت می باشد.

برای اطلاع بیشتر از مراسم قدردانی دکتر آرمان حکمتی می توانید به آدرس فدراسیون یهودیان ایران- آمریکایی به نشانی زیر مراجعه نمایید.

https://iajf.org

 

 

تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©