عالی‌ترین جایزه تنوع فرهنگی اتحادیه اروپا به بانوی ایرانی سوئدی رسید
به روز شده در      سه شنبه 14 مهر 1394     -   Tuesday October 6 2015

بنیاد European Diversity Award جایزه معتبر «الگوی الهام بخش» خود برای سال 2015 را به «آزیتا شریعتی» بانوی ایرانی سوئدی اهدا کرد. خانم شریعتی پیش از دریافت این جایزه از بنیاد «تنوع فرهنگی اروپا»، در ماه مارس گذشته لقب قدرتمندترین زن اروپا در زمینه تجارت را از آن خود کرده بود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

خانم شریعتی مدیریت کمپانی فرامیلتی «سودکسوSODEXO» در سوئد و دانمارک را به عهده دارد. این کمپانی که مقر اصلی آن در فرانسه است، بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات مواد غذایی و مدیریت تسهیلات در جهان شناخته می‌شود و در 80 کشور جهان بیش از 34هزار شعبه دارد.

آزیتا شریعتی که سابقه مهاجرت او به اروپا به سال 1988 در سن بیست سالگی باز می‌گردد، دانش‌آموخته رشته بازرگانی در دانشگاه‌های «چلمرز گوتنبرگ»، «گپتنبرگ» و مدرسه‌ عالی بازرگانی استکهلم است. او برای نخستین بار 16 سال پیش همکاری خود را با کمپانی سودکسو آغاز کرد و تا مدیر عاملی این کمپانی ترقی کرده است.

در ماه مارس گذشته برای نخستین بار مجله اقتصادی معتبر «وک کانس افرر» که هر ساله قدرتمندترین زن بخش صنعت و بازرگانی سوئد را معرفی می‌کند. تصویر و بیوگرافی «آزیتا شریعتی» مدیر عامل شاخه‌ سوئد و دانمارک کمپانی سودکسو را به عنوان برنده‌ سال ۲۰۱۵ به عنوان «قدرتمندترین زن سال بخش صنعت و بازرگانی سوئد» زینت‌بخش صفحات اول مهم‌ترین نشریات اقتصادی سوئد کرد و همین انتخاب او را کاندیدای دریافت جایزه مهم تنوع فرهنگی اروپا کرد.

پس از رقابتی دو ماهه بین آزیتا شریعتی و هفت کاندیدای دیگر جایزه  الگوی الهام بخش 2015، این جایزه در لندن و طی مراسمی  با حضور عالی‌ترین نمایندگان بنیاد تنوع فرهنگی اروپا به خانم شیرازی اهدا شده است.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©