ملی پوش پیشین ایرانی در بریتانیا پناهنده می‌شود
به روز شده در      دوشنبه 16 فروردین 1395     -   Monday April 4 2016

روزنامه‌های چاپ تهران در نخستین هفته پس از تعطیلات نوروزی در آن کشور می‌گویند یکی از ملی پوشان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در انگلستان با استخدام وکیل مهاجرت، اقدام به پناهندگی کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

این روزنامه‌ها در حالی خبر پناهنده شدن مهرداد پولادی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و هافبک باشگاه استقلال تهران را منتشر کرده‌اند که به نام اشاره‌ای نشده است.

وابسته خبری خبرگزاری ایرانشهر در لندن با تایید این خبر می‌گوید: «آقای پولادی هم اینک در حومه لندن به سر می‌برد و علاقه‌ای به بازگشت به ایران ندارد و این روزها مشغول انجام کارهای قانونی برای پناهندگی در انگلستان است. او اخیرا وکیل مهاجرت استخدام کرده و در تلاش است تا هر چه زودتر کارهای قانونی را انجام دهد و مطمئن شود که مشکلی برای حضور در این کشور ندارد.»

این وابسته خبری می افزاید: «اطلاعی از دلیل پناهندگی آقای پولادی در دست نداریم اما او نخستین فوتبالیست ایرانی‌تبار نیست که به انگلستان پناهنده می‌شود و هم اینک تنی چند از دیگران ملی پوشان پیشین فوتبال ایران در انگلستان کار و زندگی می‌کنند.»

پولادی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶، عضو تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایران بود. حضور مستمر او در تیم ملی ایران از بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ شروع شد و سرمربی تیم ملی ایران - کارلوس کروش - اعتقاد خاصی به وی داشت و تا قبل مصدومیت‌های پی‌درپی او از جمله اعضای ثابت تیم ملی بود. سرانجام در آستانهٔ جام جهانی ۲۰۱۴، در حالی که پولادی تازه از بند مصدومیت رها شده‌بود، بار دیگر کروش به او اعتماد کرد و او در هر سه بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به طور ثابت حضور یافت و از جمله بازیکنان شایستهٔ تیم ملی ایران در این روی‌داد لقب گرفت.

مهرداد پولادی سابقه بازی در تیم‌های پیکان، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز، مس کرمان و الشحانیه قطر را دارد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©