بازداشت پزشک قلابی ایرانی تبار به جرم آزار جنسی در حومه لس آنجلس
به روز شده در      یکشنبه 31 مرداد 1395     -   Sunday August 21 2016

مالک و مدیر یک کلینیک لیزر پوست و مو که بدون مجوز در شهر گلندل فعالیت می کرد، به اتهام تعرض جنسی به یک زن 28 ساله توسط پلیس این شهر دستگیر شد. گلندل شهری در حومه شرقی لس آنجلس است که جمعیت کثیری از ارامنه ایرانی آمریکایی در آن سکونت دارند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

به گزارش لس آنجلس تایمز، «علی آنتونیو نوذر» 48 ساله، مالک یک کلینیک پوست و مو در خیابان برادوی شرقی شهر گلندل با شکایت خانم 28 ساله ای به اتهام لمس و رفتار نامناسب در هنگام فرآیند درمانی لیزر موهای زاید بدن توسط پلیس شهر گلندل دستگیر شد.

این اتفاق که در 12 آگوست 2016 و پس از گذشت حدود یکماه از وقوع آن گزارش شده بود، باعث شد تا علی آنتونیو نوذر، از یک ماه پیش از دستگیری به شکل نامحسوس زیر نظر پلیس گلندل قرار بگیرد. در حقیقت حکم دستگیری او در ماه جون امسال صادر شده بود. بر طبق اظهارات رابرت ویلیام گروهبان پلیس شهر گلندل، حدود یکسال پیش نیز خانمی 31 ساله طی گزارشی به پلیس مدعی شده بود، علی نوذر در هنگام عملیات برداشت موهای زاید بدن، اندام تناسلی اش را به شکل نامناسبی لمس کرده است.

طی تحقیقات پلیس گلندل، مشخص شد که آقای نوذر نه تنها هیچگونه مجوز پزشکی یا پرستاری ثبت شده ندارد بلکه از نام پزشک دیگری برای انجام فعالیت های درمانی اش استفاده می کند. برطبق اعلام دفتر دادستانی لس آنجلس کانتی در ماه جون گذشته، نوذر حداقل به یک مورد آزار جنسی  گذشته متهم شده و ضمن اینکه فعالیت پزشکی بدون مجوز درباره او نیز اثبات شده است. اینکه به چه دلیل تا هفته گذشته علی نوذر دستگیر نشده بود، مبهم است.

به گفته رابرت ویلیام گروهبان پلیس گلندل، حادثه مشابه دیگری درباره تعرض جنسی توسط نوذر در سال 2009 به دفتر دادستانی منطقه لس آنجلس کانتی گزارش شده بود که بدلیل کمبود مدارک برای ارایه اتهام علیه آقای نوذر، پرونده مختومه شد و پی گیری بعمل نیامد.

در بیشتر موارد، قربانیان آزار جنسی توسط علی آنتونیو نوذر اظهار کرده اند که وی در هنگام فرآیند درمان و رفع موهای زاید بدن ایشان، آنها را به طرز نامناسبی لمس کرده و اندام آنان بویژه دستگاه تناسلی شان را مالیده و حتی در برخی موارد بدن آنها را بوسیده است.

علیرغم آزادی موقت علی آنتونیو نوذر با قرار کفالت یکصدهزار دلاری، پلیس انتظار دارد اتهامات بیشتری علیه وی وارد شود. پلیس گلندل به تحقیقات خود در این زمینه ادامه می دهد و از همه کسانیکه در این باره اطلاعاتی دارند، خواسته است تا اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار دهند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©