پیکر هوشنگ پورنگ در شهر فرشتگان به خاک سپرده شد
به روز شده در      شنبه 20 شهریور 1395     -   Saturday September 10 2016

روز جمعه 9 سپتامبر 2016 هوشنگ پورنگ روزنامه نگار، نویسنده و برنامه ساز پیشکسوت رادیو و تلویزیون ملی ایران در اثر سکته قلبی در سن ۸۴ سالگی در جنوب کالیفرنیا در گذشت و در همان منطقه به خاک سپرده شد. آقای پورنگ برادر مهرانگیز کار حقوقدان برجسته و مبارز ایرانی بود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

شادروان پورنگ فعالیت رسانه ای خود را از نوجوانی در رادیو اهواز آغاز کرد و به زودی تا به اندازه ای در ساختار تازه تاسیس رادیو تلویزیون ملی ایران رشد کرد که پوشش خبری مسابقه بوکس محمدعلی کلی که در میان ایرانیان بسیار مشهور ومحبوب بود به وی سپرده شد.

هوشنگ پورنگ در مهرماه سال 1357 به اصرار خواهرش مهرانگیز کار که پیش بینی می کرد امواج انقلاب از او سلب امنیت می کند، ایران را ترک کرد و در لوس آنجلس اقامت گزید و همراه با تنی چند از همکاران قدیم که از حکومت انقلابی گریخته بودند، نخستین رسانه های فارسی زبان لس آنجلس را پایه گذاری کرد. برنامه های طنز کوتاه او در رادیو و تلویزیون های لس آنجلس محبوبیت ویژه ای داشت.

خانواده های پورنگ، کار، کاکوند، کاکاوند، کارخیران، پورزند، زواره در روز یکشنبه 18 سپتامبر به همراه گروه بزرگی از دست اندرکاران رسانه های ایرانی در آمریکا یاد او را گرامی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©