اجبار ایرانیان داری گرین کارت به امضای فرم 407 در فرودگاه
به روز شده در      یکشنبه 10 بهمن 1395     -   Sunday January 29 2017

شاهدان عینی می گویند تعدادی از دارندگان گرین کارت ایرانی تبار در فرودگاه بین المللی لس آنجلس پس از ساعت ها انتظار مجبور به امضای فرم شماره 407 امور مهاجرتی برای ورود به خاک آمریکا شده اند. امضای این فرم به منزله باز پس دادن داوطلبانه گرین کارت به ایالات متحده آمریکا است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

شاهدان عینی می گویند در حالی که نخستین پرواز حامل اتباع ایرانی در ساعت 11 صبح روز شنبه 28 ژانویه در فرودگاه بین المللی لس انجلس به زمین نشست اما برخی از اتباع ایرانی تبار دارای ویزا و گرین کارت تا ساعت پایانی شب در بخش امنیت مرزی ترمینال B در این فرودگاه نگهداشته شده بودند و پس از ساعت ها انتظار برخی ازد دارندگان گرین کارت با امضای فرم شماره 407 اجازه ترخیص یافته اند.

امضای این برگه در حالی بوده است که به آنها هیچ گزارشی دال بر محتوای این برگه داده نشده است.

فرم I-407 از مجموعه اسناد اداره مهاجرت ایالات متحده آمریکاست که امضا کننده آن اجازه اقامت دائم خود را به دولت آمریکا باز می بخشد. به این مفهوم که به صورت داوطلبانه از گرین کارت و کلیه حقوق مدنی خود به عنوان یک مهاجر مقیم چشم پوشی می کند. این افراد تنها 180 روز از تاریخ ورود به آمریکا فرصت دارند تا وضعیت اقامتی جدیدی دال بر درخواست مجدد برای کلیه مراحل اقامتی، تمدید ویزا توریستی و یا خروج قانونی از آمریکا انتخاب کنند.

خبرنگار خبرگزاری ایرانشهر که در محوطه ترمینال پروازهای بین المللی حضور یافته بود با گزارش حضور گروهی از شهروندان لس انجلس که به اعتراض به دستور اجرایی رییس جمهور تجمع کرده بودند گفته گروهی از وکلای مهاجرت را در سالن پروازهای ورودی این فرودگاه ملاقات کرده است که به رایگان می کوشیدند به اتباع ایرانی و شش کشور دیگر که با این مشکل روبرو شده اند یاری برسانند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©