مدیر شبکه های تلویزیونی «جم» ترور شد
به روز شده در      شنبه 9 اردیبهشت 1396     -   Saturday April 29 2017

سعید کریمیان بنیانگذار و مدیر شبکه های تلویزیونی جم در ترکیه ترور شد. آقای کریمیان شامگاه شنبه و در حالی که قصد خروج از دفتر کارش در استانبول را داشت هدف شلیک 27 گلوله قرار گرفت.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

کریمیان بیش از ده سال پیش فعالیت تجاری خود را با افتتاح دفاتری در تهران، دوبی، لندن و ... در زمینه امور مهاجرتی آغاز کرد. او سپس وارد فعالیت‌های رسانه‌ای شد و «جم تی وی» را ابتدا در لندن و سپس در ترکیه و مالزی، افتتاح کرد و با گسترش آن به چندین کانال با محوریت سرگرمی و پخش سریال‌های ترکی، به یکی از شبکه‌های تلویزیونی پربیننده ماهواره‌ای تبدیل شد.
شبکه های زیر نظر آقای کریمیان در سال های اخیر خصوصا از سال 2015 به این سو توانسته بود بخش عمده ای از مخاطبین رسانه های ماهواره ای در ایران را به خود جلب کند.

در حالی که هنوز پلیس ترکیه در خصوص دلایل و عاملان این ترور اظهار نظر نکرده است، برخی صاحب نظران موضوع ترور آقای کریمیان را به عوامل اطلاعاتی جمهوری اسلامی نسبت می دهند.

لازم به یادآوری است در این حادثه، علاوه بر سعید کریمیان یکی از دستیاران او نیز در اثر گلوله باران جان سپرده است.

ساعاتی پس از حادثه خبرگزاری رسمی ترکبه آناتولی با پوشش این خبر، جزئیات بیشتری از حادثه را اینگونه شرح داد:

خودروی حامل دو تبعه ایرانی، عصر روز شنبه در منطقه ساری‌یر استانبول مورد حمله مسلحانه افراد نقاب دار قرار گرفت که در نتیجه این حمله سرنشینان این خودرو کشته شدند. یکی از این افراد  در محل حادثه کشته شد و دیگری در بیمارستان جان خود را از دست داد. این حادثه در خیابان آیازاغای منطقه ساری‌یر استانبول رخ داد. مهاجمان نقاب دار این حمله نیز با خودروی خود از محل حادثه متواری شدند. مهاجمان، خودروی خود را در منطقه کمربورغاز استانبول آتش زدند.

پلیس ترکیه تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©