نامزدی المپیک 2024 برای لس‌آنجلس قطعی شد
به روز شده در      چهارشنبه 21 تیر 1396     -   Wednesday July 12 2017

تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
نامزدی لس آنجلس از طرف کمیته‌ المپیک آمریکا و شهردار لس‌آنجلس تایید شد، مدیر اجرایی کمیته‌ المپیک آمریکا در این باره گفت: از این که با لس‌آنجلس برای میزبانی المپیک و پارالمپیک 2024 در آمریکا همکاری می‌کنیم، هیجان زده هستیم. 
لس‌آنجلس تجربه میزبانی بازی‌های المپیک را دارد. این شهر اطلاعات کافی برای برگزاری بازی‌هایی در سطح جهانی را دارد. با توجه به فرهنگ نوآوری و ابتکار در شهر لس آنجلس، اطمینان داریم که این شهر می‌تواند به خوبی بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 را برگزار کند. 
گفته می‌شود که برنامه‌های لس آنجلس برای میزبانی المپیک و پارالمپیک 2024 طبق برنامه‌های سال  2020،  
آی او سی است. 
85 درصد استادیوم‌هایی که قرار است در این بازی‌ها مورد استفاده قرار بگیرند یا از قبل آماده هستند یا برای آنها بر‌نامه‌ریزی شده، پنج استادیوم اصلی این مسابقات در فاصله 30 دقیقه‌ای از دهکده المپیک قرار دارند. 
اریک گارستی شهردار لس‌آنجلس نیز درباره نامزدی گفت: این برای هر شهری افتخار است که میزبان المپیک باشد و لس‌آنجلس برای این کار آماده است. با حمایت شورای شهر ما آماده هستیم تا از بخش المپیک حمایت کنیم. 
شایان ذکر است 15 سپتامبر، آخرین مهلت برای نامزدی میزبانی المپیک 2024 است. 
رییس کمیته‌ برگزاری المپیک 2024 لس‌آنجلس نیز گفت: لس آنجلس شهر المپیکی است. المپیک در فرهنگ و خون مردم لس‌آنجلس ریشه دارد. با ورزش زندگی می‌کنیم. خوش‌شانس هستیم که استادیوم‌هایی در سطح المپیک داریم. ماه گذشته با کناره‌گیری بوستون از میزبانی المپیک، لس‌آنجلس به عنوان جایگزین انتخاب شد. 
مدیر اجرایی کمیته‌ المپیک آمریکا اعلام کرده است که نظر سنجی‌ها نشان داده 80 درصد مردم لس‌آنجلس با میزبانی این شهر موافق هستند. در حالی که 53 درصد مردم بوستون مخالف میزبانی این شهر بوده‌اند. 
اگر لس‌آنجلس موفق به گرفتن میزبانی شود، بعد از لندن، دومین شهری خواهد بود که تاکنون سه بار میزبان المپیک شده است. پیش از این در سال‌های 1932 و 1984، لس‌آنجلس میزبان المپیک بوده است. 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©