همزمان با بازداشت ها در ایران، هواداران طاهری در آلمان تجمع کردند
به روز شده در      سه شنبه 21 شهریور 1396     -   Tuesday September 12 2017

گروه بزرگی از شاگردان محمدعلی طاهری و فعالان سازمان عفو بین الملل دوشنبه ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (20 شهریور ۱۳۹۶) در اعتراض به صدور حکم اعدام برای این دگر اندیش ایرانی اقدام به تجمع اعتراضی در آلمان نمودند. این در حالی است که هزمان در ایران وزارت اطلاعات خبر بازداشت گروهی از هواداران محمدعلی طاهری را منتشر کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

اجتماع کنندگان در این تجمع در پیامی خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی، عقیدتی و همینطور آزادی بی قید و شرط محمدعلی طاهری شدند.

 در این تجمع بیانیه ای نیز قرائت شد که در آن از اعتصاب غذای پرشمار زندانیان سیاسی رجایی شهر، به آتش کشیدن صدها نفر در سینما، قتل های زنجیره ای، کشتار زندانیان سیاسی در تابستان۶۷،  تخریب گورهای جمعی، آدم ربایی و آدم فروشی، فحشا، دزدی های کلان حکومتی، تیرباران کولبران، وادار کردن افراد و خانواده های زندانیان به سکوت و تهدید برای گرفتن اعترافات دروغین و اجباری نمونه هایی مطرح شده بود.

تجمع کنندگان در ادامه از ظلم های روا شده  به محمدعلی طاهری معلم معنوی مکتب عرفان حلقه و شاگردان وی طی سخنرانی ها و نیز در بندی از بیانیه  نمونه هایی را مطرح کرده و خواستار آزادی بدون قید و شرط این دگر اندیش ایرانی شدند.

هواداران عرفان حلقه در این مراسم را اعضای انجمن کرامت، نمایندگان سازمان عفو بین الملل بخش برگ دورف و همچمیم هموندان انجمن مردمی خلق های مورد تهدید گوتینگن همراهی می کردند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©