«ژن خوب» در لندن و پیشنهاد بی شرمانه به یک مدل انگلیسی
به روز شده در      یکشنبه 26 شهریور 1396     -   Sunday September 17 2017

یک مدل بیست ساله انگلیسی، به روزنامه دیلی میل در انگلستان گفته: «یک جوان ثروتمند ایرانی برای گذراندن تنها یک شب با وی حاضر است 2600 دلار (بیش از 10 میلیون تومان) خرج کند.» روزنامه دیلی میل از افشای هویت این تبعه ایرانی ساکن لندن خودداری کرده اما گفته وی از نزدیکان یک مقام دولتی در کشور مادری خود است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
«جز ایگر» مدل زیبا روی ساکن لندن طی مصاحبه‌ای با دیلی میل از خواسته‌های جنسی ثروتمندان و صاحبان قدرت در صنعت مد و زیبایی سخن به میان آورد و ضمن انتقاد از وضعیت کاری زنان در دنیای مد و فشن، مدعی شد که پیشنهادهای بی‌شرمانه زیادی از افراد متنفذ و ثروتمند از طریق ایجنت‌های آنان (افرادی که سوژه جنسی برای اربابان خود جور می‌کنند) دریافت کرده که می‌تواند گاه تا برای یک شب همبستری با ایشان تا دو میلیون دلار بدست آورد.
به گزارش نیویورک پست، خانم جز ایگر مدل بیست ساله اتریشی‌الاصل در گفتگوی خود با دیلی میل گفت: «نخستین پیشنهاد جنسی که دریافت کردم مربوط به تابستان سال گذشته و از یک بازیگر مرد مشهور بود. پیام او از طریق یک ایجنت به اسم جورج به من رسید. جورج برای اینکه مرا به همبستری با مشتریانش متقاعد کند، گفت: چه اشکالی دارد که با یک مرد جوان و خوش‌تیپ سکس داشته باشی و لذت ببری و در ازای آن پول خوبی هم دریافت کنی، این مسئله خجالت ندارد زیرا خیلی از همکاران تو در دنیای مد و فشن به این وسیله پول  زیادی در می‌آورند. جورج اضافه کرد: تو می‌توانی از نفوذ کسانی که با آنها می‌خوابی استفاده کنی و در شغلت پیشرفت زیادی کنی.»
جز ایگر که از سیزده سالگی مدل بوده است مدعی شد، جورج مشتری دیگری داشت که مرد جوان بسیار خوش‌تیپ و ثروتمند ایرانی‌تباری بود که او را به یک مهمانی شام خصوصی دعوت کرده و حاضر شده بود برای یکی دو ساعت با او بودن مبلغ دو هزار و ششصد دلار بپردازد؛ این پیشنهاد بی‌شرمانه از سوی خانم ایگر رد شد و پیرو آن فرصت شغلی خوبی نیز که از سوی مرد جوان ایرانی ثروتمند پیشنهاد شده بود، از دست رفت.
شایان ذکر است که اخیرا و با گسترش رسوایی‌های مربوط به سو استفاده فرزندان مقامات رژیم اسلامی در ایران از منابع مالی کشور، فرزند محمدرضا عارف یکی از نمایندگان سرشناس مجلس، در مصاحبه‌ای موفقیت‌های خود را فارغ از موقیعت سیاسی پدر در مسئولیت‌های مختلف حکومتی و تنها ناشی از «ژن خوبی» دانسته که از پدر به ارث برده است. همین مصاحبه منجر به پیدایش کلید واژه کنایه آمیز «ژن خوب» برای توصیف ریاکاری و دزدی‌های کلان مقامات رژیم اسلامی و فرزندانشان از منابع ملی ایران شده است.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©