نخستین جشنواره فیلم زنان ایرانی در آلمان
به روز شده در      دوشنبه 17 مهر 1396     -   Monday October 9 2017

نخستین جشنواره فیلم زنان ایرانی روزهای آخر اکتبر در شهر کوبلنس آلمان برگزار می‌شود. در این جشنواره یازده فیلم از فیلم‌سازان باسابقه و جوان ایرانی به نمایش درمی‌آیند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

نخستین جشنواره فیلم زنان ایرانی از ۲۷ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ در شهر کوبلنس آلمان برگزار می‌شود. در این جشنواره ۱۱ فیلم از فیلم‌سازان به نامی چون رخشان بنی‌اعتماد و خسرو سینایی تا فیلم‌سازان جوانی که تازه جایزه‌های ایرانی و بین‌المللی را به خود اختصاص داده‌اند، به نمایش درمی‌آیند.

پس از تایید برپایی این رویداد فرهنگی، فیروزه اصولی، بنیانگذار و سرپرست برگزاری نخستین جشنواره فیلم زنان ایرانی در آلمان به همراه سرپرست اداره امور فرهنگی شهر کوبلِنس، در محل شهرداری این شهر به پرسش‌های گزارشگران رسانه‌های محلی پاسخ داد.

خانم اصولی در سخنان خود گفت که در اصل سالهاست که اندیشه برپایی چنین جشنواره‌ای را در سر داشته و پیشتر با اداره امور فرهنگی شهر مطرح کرده ولی این خانم تایس‌ شولتس بوده که به پیشنهاد او پاسخ مثبت داده است.

خانم اصولی درباره توجه ویژه مقام‌های دولتی آلمان به این جشنواره گفت: «افزون بر این، خانم مالو درايِر نخست‌وزیر ایالت راین‌لندفالس، سرپرستی نمادین جشنواره را به عهده گرفته است. حتا خانم مرکل طی نامه‌ای از طریق دفتر صدارت عظمای آلمان، خرسندی خود از برگزاری این جشنواره را اعلام کرده است.»

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©