سوال ایرانیان لس‌آنجلس از پرویز پرستویی در این شهر
به روز شده در      چهارشنبه 17 آبان 1396     -   Wednesday November 8 2017

پرویز پرستویی هنرمند توانا و خوش ذوق سینمای ایران که در نقش‌های متفاوت و متنوعی در سه دهه اخیر درخشیده است، هم اکنون در لس‌آنجلس بسر می‌برد و با سوال بزرگی در میان جامعه ایرانیان لس‌‌آنجلس روبروست. سوالی که دلیل آن احترام ویژه ایرانیان آمریکا برای این هنرپیشه تواناست.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
این هنرمند که برای مشارکت در آخرین مراحل فیلم‌برداری فیلم کمدی «لس‌آنجلس– تهران» به کارگردانی تینا پاکروان در شهر فرشتگان است، قرار است در چند برنامه سینمایی نیز در جامعه ایرانیان لس‌آنجلس شرکت کرده  و با هموطنان خود معاشرت نماید.
از سوی دیگر و همزمان با این سفر کلیپی کوتاه از پرویز پرستویی به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که وی را در حال مدح و ستایش از قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران و یکی از اصلی‌ترین عوامل جنایات جنگی انجام شده در سوریه  و قتل‌عام مردم آن کشور برای حمایت از بشار اسد، نشان می‌دهد. در این کلیپ آقای پرستویی که تنها در یک اکران خصوصی این فرمانده جنایتکار را دیده است، وی را فارغ از موضوعات سیاسی و حواشی موجود، مردی بزرگ و ستایش شده قلمداد می‌کند.
اگرچه پرویز پرستویی همواره مواضعی نزدیک به مردم نسبت به حکومت در سال‌های گذشته داشته است اما انتشار این کلیپ کوتاه سوالاتی را در ذهن هوادارن او در لس‌آنجلس ایجاد کرده است!
چرا که جامعه فرهیخنه ایرانی پرویز پرستویی را الگویی قابل اعتماد برای جامعه جوان ایران دانسته و با درک همه محدودیت‌های داخلی ونظارت‌های تحمیل شده بر هنرمندان باور دارد، وظیفه سنگین امانت‌داری از این اعتماد  ملی به هنر و هنرمندان، بیش از هر کس دیگر بر دوش خود این هنرمندان است. اما فراموش نکنیم که در سال‌های اخیر و پس از انتخابات 1388، چگونه هنرمندانی که شرافت خود را به حمایت سیاسیون فروختند، منفور ملت شدند.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©