نمایندگان کالیفرنیا و فرمان ایست به «تکس کات»
به روز شده در      پنجشنبه 16 آذر 1396     -   Thursday December 7 2017

تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
رهبران جمهوری‌خواه کنگره آمریکا برای نگه‌داشتن رای منفی نمایندگان جمهوری‌خواه کالیفرنیا در کنگره آمریکا، ناگزیر به سوی اصلاح و نگه داشتن بخش بخشودگی و کسر مالیاتی بهره پرداختی روی وام خانه‌ها گام برمی‌دارند.
پس از آن که در ماه اکتبر 3 نفر از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره از کالیفرنیا به لایحه اصلاح مالیات‌ها رای منفی دادند و شماری نیز ناخشنودی خود را از حذف این بخش‌ از منافع طبقه متوسط به سبب هراس از انتخاب نشدن در سال 2018 اعلام نمودند، پاتریک مک‌هزی نماینده کارولینای شمالی و کفیل کمیته قوانین و مقررات اعلام کرد که برای خشنودی نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره از کالیفرنیا و جذب رای آنان، این بخش را اصلاح خواهند کرد و مانند گذشته در مقررات مالیاتی خواهد ماند. تام مک کلین تاک از اِلک گروو کالیفرنیا و می‌می والترز از ارواین و استیونایت از پالم دل، با این که رای مثبت داده‌اند ولی دل‌نگران آینده خود هستند. دارل آیسا از میسای سن‌دیه‌گو رای منفی داده است.
کوین مک کارتی رهبر اکثریت جمهوری‌خواه کنگره و نماینده بیکرزفیلد کالیفرنیا در دیدار با رهبران سنای آمریکا، این درخواست را به آگاهی آنان خواهند رساند.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©