افشای پرونده مزاحمت جنسی
به روز شده در      جمعه 16 آذر 1397     -   Friday December 7 2018

لاری والاس، دستیار ارشد دفتر کاملا هریس سناتور کالیفرنیا، پس از افشای این که پرونده مزاحمت جنسی علیه او از سوی دفتر دادستان کل در سال 2017 با پرداخت 400000 دلار توافق شاکی، دانییل هارتلی را جلب کرده است، بامداد امروز استعفا داد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
شاکی اعلام کرده است که در دورانی که برای والاس در دفتر دادستان کل کار می‌کرده، او را مجبور می‌نموده برای عوض کردن جوهر ماشین چاپ به زیر میز او برود و آن را عوض کند. 
پس از آن که کاملا هریس در سال 2016 به عنوان سناتور کالیفرنیا انتخاب شده و نقشی در دفتر دادستان کل کالیفرنیا نداشته است این شکایت مطرح شده و از سوی دفتر دادستان کل حاویر بسرا 400000 دلار در سال 2017 به شاکی پرداخت شده و به سکوت و فراموشی سپرده شده است. لیکن با مطرح شدن امکان نامزدی سناتور کاملا هریس برای ریاست جمهوری 2020 و به عنوان یکی از هواداران جنبش MeToo، این افشاگری مسئله ساز شده است. 
دفتر دادستان کل کانتی لوس انجلس با تشکیل هیئت داوری، بررسی پرونده مزاحمت و دست درازی جنسی از سوی دکتر جرج تیندال رئیس پیشین کلینیک زنان دانشگاه USC را برای رسیدگی به صدها پرونده آغاز کرده و به شنیدن سخنان کارشناسان پرداخته است. 
در روز چهارشنیه، گزارشگران حقوقی رسانه‌ها، شاهد روند تشکیل هیئت داوری و حضور کارمندان کلینیک در بیرون از جلسه دادگاه بودند تا برای پرسش به درون دادگاه خوانده شوند. 
گرچه رینهارد مولر، کفیل دادستان کل لوس آنجلس از هر گونه اظهار نظری خودداری کرده است، لیکن اعلام نموده که او و دو دادستان دیگر برای همکاری بر این پرونده خوانده شده‌اند. 
ماموران آگاهی اداره پلیس لوس آنجلس در بخش مزاحمت‌های جنسی، در یک سال گذشته، به گرداوری شواهد لازم در مورد پرونده دکتر جرج تیندال 71 ساله پرداخته‌اند که 30 سال رئیس کلینیک زنان دانشگاه USC بوده است. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©