معرفی ایران در فاکس اسپورت/ آزمون مهره اصلی، مجید حسینی ستاره جوان
به روز شده در      یکشنبه 16 دی 1397     -   Sunday January 6 2019

فاکس اسپورت در گزارشی به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اشاره کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
بازی های جام ملت‌های آسیا از ۵ ژانویه در امارات آغاز می‌شود و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی، در مرحله گروهی باید برابر یمن، ویتنام و عراق قرار بگیرد. نخستین بازی تیم ملی ایران روز دوشنبه ۷ ژانویه و برابر تیم ملی یمن خواهد بود. این مسابقه و بقیه مسابقات تیم ملی ایران به صورت انحصاری از تلویزیون پارس به صورت زنده توسط بهروز افراخان و کارشناسان زبده فوتبال در امریکا و کانادا گزارش خواهد شد. 
فاکس اسپورت در گزارش خود در مورد تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نوشت: ملی‌پوشان ایرانی با هدایت کارلوس کی‌روش، تجربه بالایی دارند و از بازیکنانی با کیفیت بسیار خوب هم بهره می‌برند. خیلی از بازیکنان ایرانی در اروپا بازی می‌کنند و همین باعث شده که امیدواری ایرانی‌ها به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بیشتر شود. مانند کره جنوبی و عربستان، ایران یکی از مدعیان سنتی فوتبال آسیاست که در سال‌های اخیر نتوانسته به موفقیت دست یابد. علاوه بر این بعد از درخشش در جام جهانی و کیفیت بالای بازیکنان خیلی بعید است که این تیم نتواند به حداقل نیمه نهایی برسد.
فاکس اسپورت در این گزارش در مورد ستاره تیم ملی ایران
سردار آزمون نوشته است ، سردار آزمون بعد از جام جهانی روسیه خبرساز شد چرا که از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد. هر چند او در ادامه از تصمیم خود برگشت. او که فوتبالش را سال‌هاست در روسیه ادامه‌ داده، از تجربه بالایی برخوردار است. آزمون سابقه گلزنی برابر تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ المان و اتلتیکو مادرید اسپانیا را دارد. آزمون فقط در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران وظیفه گلزنی ندارد بلکه می‌تواند با حرکات هجومی خود به دردسر بزرگ تیم حریف تبدیل شود.
و در مورد ستاره جوان: سید مجید حسینی می افزاید، 
با غیبت سعید عزت اللهی در جام ملت‌های آسیا حالا می‌توانیم سید مجید حسینی را که فقط ۲۲ سال سن دارد و در قلب خط دفاعی ایران فعالیت می‌کند به عنوان ستاره جوان زیر نظر بگیریم. حسینی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به جای روزبه چشمی به زمین آمد و در کنار پورعلی‌گنجی عملکرد بسیار خوبی داشت. عملکرد خوب این بازیکن جوان باعث شد که او به تیم ترابزون اسپورت ترکیه بپیوندند.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©