دخالت های حوزه علمیه، سپاه پاسداران و سوء مدیریت جمهوری اسلامی مسببین جان قربانیان سیل های اخیر ایران
به روز شده در      سه شنبه 6 فروردین 1398     -   Tuesday March 26 2019

بار دیگر حکومت جمهوری اسلامی سوء مدیریت خود را در مقابله با حوادث طبیعی و مسئولیت جان باختن 25 نفر از هموطنان عزیزمان در ایام نوروز را ، رعایت نکردن واجبات دینی از سوی مردم عنوان کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

از آنجایی که در سال 89 وزیر کشور دولت احمدی نژاد، از انعقاد تفاهم نامه ای بین سازمان مدیریت بحران و حوزه علمیه جمهوری اسلامی برای کاهش بلایای طبیعی خبر می دهد تا از حوزه های علمیه برای به کارگیری نقش معنویت استفاده شود. در پی حوادث و سیلابهای اخیر یکی از خبرنگاران سراغ روحانیون و حوزه علمیه مشهد می رود، که آنها ضمن تأیید این خبر می گویند، پزوهش هایی انجام شده است ولی نتایج آن اجرا نشد. از طرفی مردم هم که خیلی از اعمال دینی واجب را رعایت نمی کنند، مسبب این بلایا می باشند!

پس از گذشت 8 سال ،نه تنها بلایای طبیعی کاهش نیافته و معنویت نیز در جامعه افزایش نیافته است بلکه این حکومت مستبد و غارتگر، مردم را مسئول جان باختن آنها در سیلابهای اخیر می داند.  

در واقع این حوادث، بلایای طبیعی نیست بلکه بلایای مدیریتی جمهوری اسلامی است.  زیرا با ساختن سد های بدون مطالعه توسط سپاه پاسداران ( قرارگاه خاتم الانبیاء)، برداشت های شن و ماسه از رودخانه ها و نابودی جنگل ها برای ساخت ویلاهای ائمه حماعات و نمایندگان ولی فقیه، بازنکردن دریچه های سدها علی رغم هشدارهای هواشناسی ، ساخت راه آهن در مسیل رودخانه آق قلا توسط سپاه پاسداران و هزاران مسائل و مشکلات ناشی از سوء مدیریت این حکومت ، باعث ایجاد سیل و خسارتهای مالی و جانی بسیاری از هموطنانمان شد.

در واقع چهل سال است که حکومت جمهوری  اسلامی، منابع طبیعی و ثروت کشور عزیزمان را به غارت می برد و مردم این سرزمین را بخاطر سوء مدیریت و منافع شخصی خود به کشتن می دهد .

در همین جا خبرگزاری ایرانشهر ضمن تسلیت به خانواده تمامی قربانیان سیلابهای اخیر بویژه آق قلا و شیراز ، با تمامی هموطنان عزیز ابراز همدردی می نماید و خود را در غم آن ها شریک می داند.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©