دکتر سارا وخشوری چهره بین المللی در صنعت انرژی
به روز شده در      شنبه 31 فروردین 1398     -   Saturday April 20 2019

خانم دکتر سارا وخشوری استاد امنیت انرژی در موسسه سیاست جهانی، موسس و نماینده شرکت بین المللی «اس وی بی» و مشاور استراتژیکی انرژی، دارای دو دهه تجربه کاری در صنعت انرژی با تجربه غنی در مطالعات بازارجهانی انرژی، امنیت انرژی و ریسک ژئوپلیتیک است که با بسیاری از رهبران سیاسی و روسای موسسه های تولید و مصرف انرژی در بخش های خصوصی و عمومی در ارتباط می باشد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

 دکتر وخشوری  از سال 2009 در واشنگتن دی سی مستقر بوده و دفاتر کار ایشان  در واشنگتن دی سی و دبی می باشد. وی برای کشورهای آمریکا و اروپا، بانک های سرمایه گذاری، موسسات مالی، شرکت های حقوقی و شرکت های بین المللی در بازارهای انرژی، تجارت و قیمت گذاری، ژئوپولیتیک انرژی و الگوهای سرمایه گذاری مشاوره می دهد. از وی مقالات متعددی در نشریات اکونومیست، مطالعات اقتصادی خاورمیانه و مجلات نفت و گاز منتشر شده است. همچنین وی مقالاتی در کنفرانس های خاور میانه و کنگره های جهانی ال ان جی و دیگر کنفرانس های بین المللی گاز و انرژی ارائه داده است.

دکتر وخشوری با شبکه ها و خبرگزاری های بلومبرگ ، بی بی سی ، فاینانشیال تایمز ،رویترز، پلاتس، فاینانشیال پست و وال استریت ژورنال مصاحبه هایی انجام داده و دارای کتابی با عنوان « بازاریابی و فروش نفت خام صادراتی ایران از زمان انقلاب اسلامی» می باشد.

 وی در تهیه گزارشات انرژی شامل «چشم انداز جهانی انرژی 2018»، که توسط آژانس بین المللی انرژی منتشر می شود، همکاری داشته و با اتاق فکر و آژانس های بین الملی انرژی و ارزیابی اثرات زیست محیطی همکاری می نماید.

دکتر وخشوری دارای دکترای امنیت انرژی و مطالعات خاورمیانه و کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی و همچنین کارشناسی ارشد روابط بین الملل است. وی هم چنین عضو ارشد انرژی در شورای آتلانتیک و در موسسه مطالعات انرژی آکسفورد می باشد و دارای تجربه کاری در بخش های عمومی و خصوصی صنعت انرژی ایران است.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©