شایعه یا واقعیت؟ فرار یکی از سرداران و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران به خارج از کشور
به روز شده در      سه شنبه 3 اردیبهشت 1398     -   Tuesday April 23 2019

بر اساس گزارش های رسیده ، علی نصیری یکسردارسابق با درجه سرتیپی درسپاه پاسداران که در گذشته رییس دستگاه ضد اطلاعات بود از ایران فرار کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
بنا به گزارش از ورد - پرس کامنتری منابع نزدیک به حسین طائب رییس سازمان امنیت رژیم جمهوری اسلامی اظهار داشته اند که حسین طائب  در روز 11 اپریل ( 22 فروردین) در طی نشستی که از سران امنیتی و اطلاعاتی تشکیل شده بود، بین او و نصیری برخورد لفظی پیش آمد و این سبب شد که او پیش از موعد جلسه را ترک کند. پس ازاین موضوع نصیری به مدت دو روز در سرکار خود حاضر نشد و تحقیقات اکنون نشان داده که او از مملکت فرار کرده است. تحقیقات ضد اطلاعات سپاه گزارش داده است که نصیری به یکی از کشورهای خلیج فارس فرار کرده است. و آنجا از سفارت خانه امریکا درخواست پناهندگی نموده است. گزارش ها حاکی است که نصیری با خود انبوهی از مدارک مربوط به فرماندهان سپاه و ماموران اطلاعاتی و واحدهای اجرایی که در ماموریت های خارج از مرزهای ایران شرکت داشته اند و در پوشش عملیات خود را انجام می داده اند با خود همراه کرده است.
لازم به یادآوری است نصیری برای مدتی نیز فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا که ستاد آن در تهران می باشد،  بوده است. تا این لحظه که این گزارش منتشر می شود سازمان اطلاعات و ضد اطلاعات سپاه از اعلام خبر فرار نصیری به خارج از کشور جلوگیری کرده اند. روز 13 اپریل سایت المهدیون وابسته به حزب الله لبنان گزارشی بدون ذکر جزییات را منتشر کرد که پس از نیم ساعت آن را از سایت خود برداشت.
پیش از تغییر و تحولات جدید در برکناری محمدعلی جعفری از ریاست سپاه پاسداران و انتصاب سلامی به این سمت نامبرده بدون نام بردن از نصیری سردار سرتیپ فتح الله جامیری را به این سمت منصوب کرده بود. محافل مطلع در تهران اظهار داشته اند دلیل برکناری جعفری از سمت فرماندهی سپاه توسط اخوند خامنه ای فرار نصیری بوده است.
یادآوری می گردد این خبر به نقل از ورد- پرس کامنتری می باشد و خبرگزاری ایرانشهر نمی تواند درستی یا نادرستی آن را تایید کند. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©