نهمین نشریه رسانه با تمرکز بر پژوهش ها و مطالعات ایران منتشر شد
به روز شده در      یکشنبه 6 مرداد 1398     -   Sunday July 28 2019

موسسه بین الملل مطالعات ایرانی با عنوان « رسانه»، نهمین شماره نشریه خود را منتشر کرد. در نسخه انگلیسی این نشریه، مطالعات بین الملل که شامل چهار قسمت می باشد، به بررسی موضوعات مختلف مربوط به ایران پرداخته است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

اولین تحقیق تحت عنوان « برنامه مشترک جامع عملیاتی: پیشروی جایگزین و پیامدهای آن بر درک عمومی مردم ایران » است. این مطالعه با هدف بررسی راههای مختلفی که دولت ایران می تواند در پیشبرد توافق تسلیحات هسته ای یا برنامه جامع عملیاتی انتخاب کند و این که چگونه ممکن است در عرصه ادراک عمومی تفهیم شود، می باشد.

دومین تحقیق تحت عنوان « تأثیر و نفوذ روسیه در لبنان و پیامدهای آن برای ایران" است که در آن پژوهشگر شاخص های نقش و تغییر سیاست های روسیه در رابطه با لبنان و انگیزه های این کشور را برای روابط نزدیک با بیروت و نیز پیامدهای سیاست های روسیه برای نقش ایران و متحدانش حزب الله در لبنان را مورد بررسی قرار می دهد.

تحقیق و پژوهش سوم، "اقتصاد سیاسی فساد در ایران"، است که در آن محقق، فساد در ایران را مرور می کند و انواع فساد را به صورت اجتماعی و عینی طبقه بندی می کند، نه در حالت اخلاقی یا انتزاعی آن. همچنین فساد را از منظر اقتصاد سیاسی به صورت کمی و کیفی تحلیل و بررسی می نماید.

چهارمین تحقیق با عنوان  « سینمای ایران و هنر انتقاد »،  با بررسی دو فیلم با عنوان "مارمولک" و "دست نوشته ها از بین نمی روند" تلاش می کند جنبه های جامعه ی معاصر ایران را که در سینمای ایران به تصویر کشیده شده است ، با چشم انداز شناختی، معنوی و هنری از طریق بررسی عقاید برخی از پیشگامان سینمای ایران بر وضعیت سیاسی و اندیشه های مذهبی پس از انقلاب اسلامی ارائه نماید.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©