نه به حضور محمد جواد ظریف در اروپا، نه به جمهوری اسلامی
به روز شده در      پنجشنبه 31 مرداد 1398     -   Thursday August 22 2019

شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد، در بیانیه ای که امروز ( 22 آگوست) به خبرگزاری ایرانشهر ارسال نموده، از تمامی هم میهنان ساکن در اروپا خواسته است تا با اعتراض گسترده خود از راه های مختلف بویژه شبکه های مجازی، مخالفت خود را نسبت به حضور نماینده جمهوری اسلامی به دولتمردان آن کشورها بویژه سوئد، نروژ و فرانسه اعلام نمایند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

در این بیانیه ضمن تأکید بر پایمال نمودن حقوق زنان ایران، آزار و اذیت شهروندان بهائی، همجنس گرایان، شکنجه زندانیان سیاسی بویژه  بازداشت و زندانی کنشگران بیانیه ۱۴ نفره از سوی رژیم جمهوری اسلامی، محمد جواد ظریف را سخنگوی حکومتی فاسد معرفی کرده است که تنها فساد تولید می کند و بر شهروندان ایرانی ستم روا می دارد.

در این بیانیه از محمد جواد ظریف، به عنوان تسهیل کننده قوانین ضد بشری جمهوری اسلامی یاد کرده است که نقض حقوق شهروندی از سوی این رژیم را انکار کرده و سعی در انحراف افکار عمومی دیگر کشورها دارد.  

شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد در این بیانیه، با اشاره به اینکه این شورا مخالف خشونت و جنگ با ایران می باشد، هر گونه مذاکره و معامله با عوامل جمهوری اسلامی را به صلاح مردم ایران ندانسته و تنها راه گذار از این حکومت مستبد را برقراری دموکراسی سکولار عنوان کرده است. 

لازم به یادآوری است، وزارت خزانه‌داری آمریکا محمد جواد ظریف، در اواخر ماه جولای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی را در لیست تحریم‌های خود قرار داد. این وزارتخانه می‌گوید ظریف مهم‌ترین سخنگوی علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی است و برای رژیم ایران تبلیغ می‌کند.

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©