سخنرانی راحله فیلسوفی هنرمند سرشناس بین المللی در دانشگاه آستین
به روز شده در      پنجشنبه 16 آبان 1398     -   Thursday November 7 2019

سخنرانی راحله فیلسوفی، هنرمند بینارشته ای ایرانی که آثارش بازتابی از شرایط اجتماعی و سیاسی روز می باشد، در روز چهارشنبه 6 نوامبر در سالن گروه هنر و طراحی دانشگاه ایالتی آستین برگزار گردید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

مایکل دیکینز، دبیر کمیته سخنرانی هنرمندان این دانشگاه در باره وی می گوید: راحله فیلسوفی هنرمندی است که آثارش را با صدا و تصویر تلفیق کرده و در قالب رسانه های کهن و معاصر، با بیان مسائل سیاسی و اجتماعی،استدلال های بنیادین را به چالش می کشد.

 در ابتدای این مراسم، یک قطعه موسیقی توسط توسط رضا فیلسوفی، آهنگساز و  خواننده اجرا گردید. راحله فیلسوفی در زمان اقامت خود  در آستین از مراکز و استودیوهای هنری دانشگاه بازید کرد و با تنی چند از دانشجویان به تبادل نظر پرداخت.  

گفتنی است، راحله فیلسوفی در تگزاس، فلوریدای جنوبی و ایران به فعالیت می پردازد. وی در نمایشگاه های هنری که در ایران و آمریکا برگزار شده ، حضوری پررنگ دارد. یکی از این رویدادها، نمایشگاهی تحت عنوان مرزهای خیالی است که در دو نمایشگاه جداگانه به مسائل مرزها می پردازد. او همچنین در نمایشگاه چندمنظوره خود با عنوان « هنر، استعاره و عمل» که اخیرأ برگزار گردید، آثار خود را در عرصه هنرهای حرفه ای به نمایش گذاشت. او استادیار گروه سفالگری دانشگاه ریو گرانده ولی است و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته هنرهای زیبا از دانشگاه آلانتیک فلوریدا و کارشناسی در رشته سفالگری دانشگاه الزهرا تهران می باشد.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©