آگهی کمپین جو بایدن در آیووا نشاندهنده ی تصویری شوم از ایران
به روز شده در      دوشنبه 7 بهمن 1398     -   Monday January 27 2020

کمپین تبلیغاتی ریاست جمهوری جو بایدن ، معاون رئیس جمهور قبلی آمریکا، در ایالت آیووا شامل تصویری می باشد که وی را مانند سنگری بر علیه رژیم ایران به نمایش گذاشته است. این عکس همچنین رئیس جمهور فعلی ایران حسن روحانی که باراک اوباما با وی مذاکرات فرجام هسته ای را انجام داد را نشان می دهد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

صفحه ی اول این آگهی ترسیمی سرخ رنگ از یک تانک جنگی ایرانی در پشت صحنه با سربازی است که در حال سلام نظامی به گروهی از سرداران جمهوری اسلامی با رهبری حسن روحانی می باشد. عکسی قاب شده از خامنه ای که  بر روی دیوار آویزان شده نیز نمایانگر است. بر روی آگهی با حروف بزرگ نوشته شده: " ما در دوره ی تاریخی خطرناکی به سر می بریم ، چه کسی آماده ی هدایت کردن ماست؟". در پشت رساله ، تصویری سیا ه و سفید از دفتر بیضی ریاست جمهوری با همان جملات چاپ شده است.

درون رساله تبلیغاتی اطلاعات و تصاویری در مورد سیاست های خارجی جو بایدن و تجربیات وی درج شده. "جو بایدن، رهبری توانمند" با حروفی درشت و خوانا تیتر این صفحات می باشد. تهدید جنگی که این آگهی نشان می دهد برای یک کاندید ریاست جمهوری دموکرات بی سابقه است، اما نمایانگر نگرانی بایدن در مورد تصمیمات سرسری ترامپ و پیشامدهای ناگوار آنها که ممکن است به جنگ با ایران منتهی شود می باشد.  

 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©