علی شمخانی با وقاحت بسیار، مردم را مسئول فروریزی متروپل معرفی کرد
به روز شده در      چهارشنبه 11 خرداد 1401     -   Wednesday June 1 2022

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت جمهوری اسلامی ایران، در مراسم حکومتی یادبود مقتولین ساختمان متروپل در مسجد ولی عصر در تهران گفت : « مردم آبادان در جریان فرو ریختن ساختمان متروپل زیر دو آوار واقعی و روانی مانده‌اند. »
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
و در مورد این دو آوار اظهار داشت: : «آوار ریزش ساختمان که همه را مات و مبهوت کرد که چه شد؟ چرا شد؟ و آوار روانی هدایت شده توسط رکس‌سازان سلطنت‌طلب خارج‌نشین و امتداد داخلی آن‌ها، دو آواری بود که به شکل همزمان بر مردم آبادان وارد شد.»
و در نهایت با این پرسش و پاسخ در طی سخنرانی خود که عوامل موثر در ریزش متروپل را «  سازمان نظام مهندسی، شورای شهر و شهردار قلمداد و نتیجه گیری کرد که این ها را مردم انتخاب می کنند بنابراین مردم را مقصر این فروریزی معرفی کرد. 
علی شمخانی که یکی از بزرگ عاملان سرکوب ملت ایران است و از سوی امریکا تحریم شده است، علت اساسی ریزش متروپل را که نظام فقاهتی ضد بشری جمهوری اسلامی است را نادیده گرفت و نگفت که به دلیل حضور و وجود نهاد شورای نگهبان و ایذا شوراهای نگهبان کوچکتر در مدارج مختلف زندگی سیاسی و اجتماعی مردم ایران سبب ساز و رقم زننده اکثریت مشکلات بوجود آمده در ۴۳ سال گذشته در حکومت رژیم فقاهتی هستند. این نهادها تصمیم گیرنده اصلی برای تصفیه کاندیداها برای دست یابی به هر مقامی در حکومت اسلامی ایران هستند. در نتیجه تمامی انتخابات ها در جمهوری اسلامی، قلابی و غیر دموکراتیک هستند. نشانه گیری خامنه ای و سیستم رهبری ایران به عنوان عامل اصلی فروریزی متروپل آبادان و پلاسکوی تهران و هر یک از بلایایی که بر ایران وارد می شود توسط مردم ایران ، کاملا صحیح و به جا است وبه همین دلیل خرد جمعی مردم ایران به درستی در تظاهرات خود در شهرهای مختلف ایران بدون این که هم آهنگی با یکدیگر داشته باشند علیه خامنه ای و عوامل حکومتی اش شعار می دهند و آنها را مسئول واقعی این بلایا معرفی می کنند. از سوی دیگر، عوامل حکومتی و ایذا برخی از خبرگزاری های بین المللی تلاش دارند مقتولین فرو ریزی متروپل آبادان را جان باخته بنامند که هدفشان سلب مسئولیت از دست اندرکاران سیاست گذاری های حکومت اسلامی در به قتل رساندن این افراد بی گناه است.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©