اطلاعیه مهم دادگاه ناحیه استکهلم در ارتباط با حکم دادگاه حمید نوری
به روز شده در      جمعه 17 تیر 1401     -   Friday July 8 2022

اطلاعیه دادگاه ناحیه استکهلم سوئد که به نقض حقوق بشر و مشارکت در قتل حمید نوری رسیدگی می کند، در تارنمای پژواک ایران انتشار یافت. در این اطلاعیه یادآوری شده است که حکم حمید نوری در روز ۱۴ جولای ۲۰۲۲ در ساعت ۱۳/۳۰ به وقت محلی ( ساعت ۴ بامداد به وقت غرب آمریکا) با حضور قضات مسئول در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می شود. متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است :
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
دادگاه ناحیه استکهلم بعد از ظهر ۷ ژوئیه ۲۰۲۲ بیانیه‌ مطبوعاتی به شرح زیر منتشر کرد که نظر به اهمیت این اطلاعیه نسبت به انتشار عمومی آن اقدام می‌ گردد.
اطلاعاتی در رابطه با صدور حکم در مورد نقض جدی قوانین بین المللی و قتل در ایران در سال ۱۳۶۷
منتشر شده در 2022-07-07 توسط دادگاه ناحیه استکهلم
پرونده: B 15255-19
 
در  ۱۴ژوئیه ۲۰۲۲ در ساعت ۱۳:۳۰ رأی پرونده نقض جدی قوانین بین المللی و قتل در ایران در سال ۱۳۶۷ اعلام می‌شود که در همین رابطه، دادگاه  ناحیه استکهلم یک کنفرانس مطبوعاتی به صورت دیجیتالی برگزار می نماید و بیانیه مطبوعاتی  منتشر خواهد کرد. 
تقاضا برای شرکت در جلسه مزبور از همین امروز از طریق ارسال ایمیل به منشی دادگاه « آنا وستر» می‌تواند صورت گیرد. کسانی که چنین سفارشی را قبل از ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۲ ارسال کنند، یک لینک با رمز عبور دریافت می نمایند تا بتوانند در زمان اعلام حکم دادگاه به صورت دیجیتالی آن را دانلود کنند.
دادگاه ناحیه، در ارتباط مستقیم با اعلام حکم، یک کنفرانس مطبوعاتی دیجیتالی برگزار می نماید که در آن قضات مسئول پرونده، اعضای شورای شهر، توماس زاندر و آنا لیلینبرگ گولسلیو، در مورد محتوای حکم گزارش خواهند داد. این کنفرانس به زبان سوئدی و انگلیسی است و در طی برگزاری آن، فرصتی برای سوال وجود نخواهد داشت.
کنفرانس مطبوعاتی فقط برای رسانه ها در نظر گرفته شده است که پیش ثبت نام الزامی می باشد و باید حداکثر تا ۱۲ژوئیه ۲۰۲۲ از طریق ارسال ایمیل به منشی دادگاه «آنا وستر » انجام شود.  ضروری است، تصویری از کارت شناسایی خبرنگاری باید با ذکر نام و رسانه ای که ارائه می‌شود به برنامه پیوست گردد. کسانی که متقاضی شرکت در این جلسه می باشند، یک لینک با رمز عبور دریافت می کنند تا بتوانند در این کنفرانس مطبوعاتی شرکت نمایند.
 
ایمیل : Anna Wester
 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©