یک ایرانی تبار کاندید شهرداری شهر لانگ بیچ
به روز شده در      دوشنبه 27 تیر 1401     -   Monday July 18 2022

ایرانشهر: لانگ بیچ – سوزی آرامش پرایس، عضو شورای شهر لانگ بیچ اخیراً کمپین خود را برای جانشینی شهردار مستعفی "رابرت گارسیا "راه اندازی کرده است. پرایس، که دوران تصدی خود در شورای شهر را با کار در بخش‌های مختلف برای ایجاد یک شهرداری کارآمد و شایسته با توجه به مسائلی مانند بالا بردن کیفیت زندگی برای همه ساکنان لانگ بیچ متمرکز کرده بود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 
پرایس در گفتگویی اظهار کرده است : "بیش از سی سال است که من مفتخر بوده ام که لانگ بیچ را خانه خود بنامم." "به عنوان یک زن عضو شورای شهر، من همیشه بر ارائه سخنرانی برای ساکنان لانگ بیچ تمرکز کرده ام، نه سخنرانی هایی در ابعاد بزرگتر و خارج از دسترس مردم مقیم لانگ بیچ.  همه ما بر این باوریم که لانگ بیچ واقعاً می تواند یک شهر در سطح  عالی باشد، اما اگر می خواهیم به وعده خود برسیم، باید یک اداره شهرداری داشته باشیم که بتواند درست عمل  کند.
 
به عنوان یک مادر، سلامت مدارس، پارک ها، محیط زیست و محله ها برای من یک امر مسلم است. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک محلی، چالش‌های لازم برای باز نگه داشتن درهای یک بیزینس و نیاز به حفظ یک اقتصاد قوی را درک می‌کنم. به عنوان دادستان، من می‌دانم که اصلاحات در قوانین عدالت کیفری چقدر موثر است و چگونه همه افراد بدون توجه به محله‌ای که در آن زندگی می‌کنند، سزاوار خیابان‌ها، پارک‌ها، پیاده‌روها و اتوبوس‌های امن هستند. من بیش از هر کس، ناتوانی در رسیدگی به وضعیت بی خانمان ها را درک می کنم. 
 
این مسیر خدمت در امور شهر و شهرداری   برای من از زمانی شروع شد که والدین نگران امنیت فرزندانشان مثل من می‌خواستند یک خط عابر پیاده راه بیندازند و ما نتوانستیم شهرداری را مجبور کنیم به آن گوش دهد. بنابراین برای شورای شهر کاندید شدم ، انتخاب شدم و آن گاه این کار را  عملی کردم. من اگر به عنوان شهردار انتخاب شوم ، بزرگ نمایی و وعده های پوچ را به سیاستمداران واگذار خواهم کرد. مادران  برای انجام وظایفشان به صحبت های بی مورد نیاز ندارند  و لانگ بیچ برای کسی که مقام  شهرداری  را کسب و از آن به عنوان یک پلکان ترقی  سیاسی استفاده کند، وقت ندارد. تمرکز من بر تعمیر و هدایت سازمان‌های شهری  برای بهبود زیرساخت‌ها، ساخت مسکن بیشتر، تقویت اقتصاد و مقابله با جرم و جنایت و امنیت عمومی خواهد بود. من مشتاقانه منتظرم که به هر منطقه، هر محله و هر بخشی  از جامعه ای بروم و صدای آنها و خواسته هایشان را با خودم به دفتر شهردار بیاورم.»
 
سوزی آرامش پرایس، مادر، مشاور، یکی از صاحبان مشاغل کوچک و دادستان توسط یک مادر مجرد بزرگ شد. سوزی که در کارولینای شمالی متولد شد، در کودکی به همراه والدینش به ایران نقل مکان کرد و لی در 7 سالگی با مادرش از ایران گریخت. او و مادرش مانند بسیاری دیگر به دنبال آزادی و فرصت بودند. او پس از اتمام تحصیلات ابتدایی، نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی را یاد گرفت و برای اخذ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در سیاست عمومی و مدیریت از CSULB افارغ التحصیل شد . او JD ( دکترای حقوق) خود را از دانشکده حقوق سانتا کلارا در سال 1999 به دست آورد. مادرش به مدت 40 سال به عنوان پرستار در مدارس دولتی کار کرد. سوزی و همسرش مارک، کهنه سرباز نظامی، به مدت 20 سال در لانگ بیچ زندگی می کنند و در آنجا دو پسر خود را بزرگ کرده و صاحب یک  بیزینس کوچک هستند.
 
 
پرایس هم در سال 2014 و مجدداً در سال 2018 به عنوان عضو شورای شهر انتخاب شد، او اولین دموکراتی بود که در درازای 42 سال به عضویت منطقه 3 شورای شهر انتخاب شد. در منطقه‌ای که دموکرات‌ها تنها 48 درصد از جمعیت رای‌دهنده را تشکیل می‌دهند، خانم  پرایس توانسته است با کار کردن مداوم در شورای شهر  به نتایج درخور در شهرداری ، دست یابد. در نتیجه، سوزی موفق شد نخستین انتخابات شورای شهر را با 55 درصد آرا و دومین انتخابات را با کسب 78 درصد آرا را برنده شود.
 
در شورای شهر، سوزی بر روی تمام موارد  پر اهمیتی مانند بی‌خانمانی، امنیت عمومی، تعمیر خیابان ها، سرمایه‌گذاری درزیرساخت‌ها، بهبود و گسترش فضاهای سبز کار کرده است. تمرکز او بر این است که افراد اطمینان حاصل کنند که لانگ بیچ مکانی است که می‌توانند از پس مخارج آن برآیند، خانه بخرند و کسب و کاری در خور را شروع کنند.
 
سوزی به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک و یک مادر و به عنوان یک مدافع قوی برای سیاست‌هایی که مشارکت کامل زنان در اقتصاد لانگ‌بیچ را تقویت می‌کند، شهرتی جدی به دست آورده است. او همیشه  در دسترس بوده و همیشه قابل دسترسی بوده است.  او بر برنامه ریزی خانواده، مراقبت از کودکان ، سیاست های مراقبت از سالمندان، تا اطمینان از محیط های کاری بدون اذیت و  آزار مشارکت تام داشته است.  لانگ بیچ برای یک شهردار زن آماده است که شرایط برای ائتلاف‌های درست  را تقویت کند و با رهبری یک شهرداری  شایسته و کارآمد بتواند به چالش‌های واقعی ساکنان لانگ بیچ  بدون در نظر گرفتن سیاستهای حزبی که با آن‌ها روبرو هستند، پاسخ دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ، خانم  سوزی پرایس به تارنمای ایشان مراجعه کنید.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©