تیم ملی والیبال ایران حذف شد
به روز شده در      پنجشنبه 30 تیر 1401     -   Thursday July 21 2022

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ به‌رغم نمایشی تحسین برانگیز مغلوب لهستان تیم نخست رده‌بندی جهان شد و از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

تیم ملی والیبال ایران در این مرحله  در روز پنج شنبه 30 تیرماه ( 21 ژوئیه) به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت و 3 بر 2 مغلوب این تیم شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب اولیه میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور برابر لهستان ظاهر شد. حضور تماشاگران پرشور ایرانی باعث افزایش جذابیت این رقابت شده بود.

میلاد عبادی‌پور پس از مسابقه تیم ملی ایران برابر لهستان اظهار کرد: از قبل می‌دانستیم که مسابقه بسیار دشواری پیش رو داریم و با توجه به نتیجه‌ای که در مرحله مقدماتی مقابل تیم لهستان کسب کرده بودیم مشخص بود که حریف برای انتقام می‌آید، اما بازیکنان کم کاری نکردند.

وی افزود: به هر حال مسابقه برد و باخت دارد و ما نتیجه را واگذار کردیم. شرمنده مردم شدیم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم بابت این نتیجه چون لیاقت مردم این بود که به جمع چهار تیم برویم و تلاش کنیم که در فینال حضور خوبی داشته باشیم، اما خوب این اتفاق نیافتاد. امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©