افزایش تنش جغرافیایی سیاسی در بازار دنیا _ Geopolitical Risk
به روز شده در      دوشنبه 17 مرداد 1401     -   Monday August 8 2022

نوشته : آنجلو طالبی _ ویراستار: بیژن خلیلی
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
در حال حاضر ما شاهد یک جنگ تمام عیار و بسیار خسارت‌آمیز روسیه و اوکراین و فعالیت ناتو برای نفوذ و جلب همکاری دو کشور سوئد و فنلاند می‌باشیم. این قضیه باعث واکنش شدید پوتین و ژنرال های ارتش روسیه شده‌ است. 
از طرف دیگر، کمتر از 24 ساعت پس از سفر خانم Pelosi (سخنگوی مجلس نمایندگان امریکا) به تایوان، نیروی دریایی چین   (People’s Liberation Army) ۱۱ موشک با ضریب هدف گیری بسیار دقیق در این مانور دریایی در آبهای دریای چین جنوبی شلیک کرد که بر اساس گزارش خبرگزاری ژاپن  ۵ تا از آن موشک‌ها در آبهای طرف ژاپن اصابت کرد. 
از سوی دیگر، تورم که به این سادگی مهار نمی شود  و احتمال رکود اقتصادی Recession وجود دارد که یکی از علائم آن خاتمه دادن به کار درصدی از کارمندان کمپانی‌ها است. برای  مثال PayPal ۲۳ درصد از کارمندان خود را Layoff  کرد. هم‌چنین انقباض اقتصادی Contraction که از کاهش درآمد ناخالص داخلی (GDP) ناشی می‌شود را می توان پیش بینی کرد، بنابراین به شما توصیه می‌کنم که در نحوه سرمایه گذاری خود تجدید نظر و رسیدن به یک نوع زندگی آرام و بدون دغدغه، با دفتر ما تماس بگیرید. 
این روش یعنی Peace of mind ، به دست نمی آید مگر شما برنامه  مهندسی مالی خود را تنظیم کنید و این دفتر این برنامه را که از طرف بزرگترین و قدیمی‌ترین کمپانی‌های آمریکا تنظیم شده است، را در اختیار شما قرار می دهد. ملاقات اولیه، بدون هیچ هزینه چه تلفنی و چه حضوری خواهد بود.  من به شما قول می‌دهم که این ملاقات یکی از بهترین کارهایی  خواهد بود  که در سال  2022 برای آن زمان گذاشته‌اید، به قول معلم خوبم:
اشتباه کوچک، یک ساعت هدر دادن زمان 
اشتباه بزرگ، یک ساعت زمان نگذاشتن 
که می‌توانست زندگیتان را تغییر دهد و آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد.
با آرزوی شادی و نیک‌اندیشی
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©