فراخوان گردهمایی ایرانیان لس آنجلس در مقابل ساختمان سی ان ان (CNN)
به روز شده در      سه شنبه 12 مهر 1401     -   Tuesday October 4 2022

در روز شنبه اول اکتبر «روز خیزش سراسری مردم ایران علیه جمهوری اسلامی»، بسیاری از ایرانیان در کشورهای ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، ترکیه، انگلستان، فرانسه،آلمان، بلژیک، کانادا، اکوادرو، آمریکا و دیگر کشورها برای سرنگونی رژیم خودکامه جمهوری اسلامی به خیابان ها آمدند و با شعار «زن، زندگی، آزادی» با معترضین در ایران اعلام همبستگی کردند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 
در پی این همبستگی بی نظیر که قریب به نیم میلیون نفر از ایرانیان از 160 شهر در سراسر جهان شرکت کرده بودند، متأسفانه پوشش خبری مناسبی از طرف رسانه های گروهی جهان انجام نشد.
بدین منظور ما ایرانیان مقیم لس آنجلس در مقابل ساختمان سی ان ان در شهر لس آنجلس گردهم می آییم تا اهمیت پوشش خبری این جنبش آزادیخواهانه  را به گوش خبرنگاران و اصحاب رسانه گروهی آمریکا برسانیم و صدای هم میهنان شجاع و دلیرمان در ایران باشیم. 
از این رو، از تمامی ایرانیان مقیم لس آنجلس دعوت می شود به منظور سرنگونی رژیم خودکامه جمهوری اسلامی و اعلام حمایت و همبستگی با دانش آموزان، دانشجویان، معلمین، کارگران و تمامی هم میهنانمان در ایران، در روز پنج شنبه ششم اکتبر ساعت 5:30 بعدازظهر در مقابل ساختمان سی ان ان به آدرس زیر، گرد هم آیید و صدای مردم ایران باشید.  
 
وعده ما : روز پنج شنبه 6 اکتبر، ساعت 5:30 بعدازظهر  مقابل ساختمان سی ان ان 
 
آدرس: 
  6430Sunset Blvd #300
 
Los Angeles, CA 90028
 
لطفا پلاکارهایی با خود به همراه بیاورید که به زبان انگلیسی باشد
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©