اشتباه اپوزیسیون جمهوری اسلامی در مورد نوه مکارم شیرازی‌
به روز شده در      دوشنبه 16 آبان 1401     -   Monday November 7 2022

ایرانشهر : ویدیویی در چند روز گذشته در فضای مجازی دست به دست می چرخد و به قولی دو میلیون بار بازدید کننده داشته است. در این ویدیو خانم زیبایی با لباس شب می رقصد و روی ویدیو اظهار می شود که این شخص «شبنم نوه آیت الله ناصر مکارم شیرازی» است. متاسفانه می گویند که این ویدیو ابتدا در اینستاگرام علی کریمی منتشر شده است و این جداً باعث تاسف است چرا که:
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
۱- علی کریمی امروز به عنوان یکی از چهره های بسیار مهم علیه حکومت استبداد مذهبی شناخته شده است.
۲- افراد شاخصی مانند علی کریمی باید مراقبت کنند که چنین گاف هایی را انجام ندهند.
۳- اخوند ناصر مکارم شیرازی بدنام تر از آن است که لازم باشد در مورد او دروغی گفته شود.
۴- آخوند  ناصر مکارم شیرازی کسی است که به خاطر خوش خدمتی به ولی فقیه، حتی ترجمه قرآن را تغییر داده است. او   سرزمین یهود را به سرزمین شامات و سوریه ترجمه کرده است.
۵- آخوند ناصر مکارم شیرازی سلطان شکر ایران است. هر یک از آخوندهای حکومتی یک انحصار را در دست گرفته اند و این آخوند انحصار شکر مملکت را داشته است. 
۶- و یک احتمال دیگر هم هست که ایادی جمهوری اسلامی این ویدیو را ساخته و پرداخته باشند تا علی کریمی یکی از پهلوانان انقلاب ملی ایران را بی اعتبار کنند 
و در نهایت خانمی که می رقصد کسی نیست به جز لادن همایون صفت «گرند مستر » هنرهای رزمی که چندین و چند مدال جهانی را  برای ایران کسب کرده است. 
لادن همایون صفت مدیر Ladan’s Wellness Sanctuary بورلی هیلز است. او کسی است که کارهای فرهنگی بسیار در مرکز خود انجام می دهد از جمله در اختیار گذاشتن محل کار خود برای  ششمین نمایشگاه کتاب تهران بدون سانسور در ماه می 2022 که بدون چشم داشت مالی در اختیار شرکت کتاب قرار داده بود.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©