نوربرت روتگن نماینده پارلمان آلمان: این یک انقلاب است، قبل از اینکه دیرشود عمل کنید!
به روز شده در      جمعه 20 آبان 1401     -   Friday November 11 2022

نوربرت روتگن نماینده پارلمان خطاب به دولت ائتلافی آلمان گفت: دیگر موضوع فقط «اعتراضات» نیست، بلکه در ایران یک «انقلاب» شروع شده است و برای آلمان زمان آن رسیده است که تصمیم درست بگیرد. دیگر زمان آن نیست زیرکانه عمل کند. بلکه باید در این موقعیت تاریخی، آلمان موضع درستی اتخاذ نماید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
این نماینده خاطرنشان کرد : شما در روز 30 اکتبر، 9 روز پیش اعلام کردید که بررسی می کنید چگونه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به لیست سازمان های تروریستی اضافه  شود. ولی تاکنون هیچ اقدامی نکرده اید.» 
وی افزود: « الان وقت بررسی نیست، وقت عمل کردن است. بررسی های  خود را در عمل نشان دهید، درست تصمیم گیری کنید.» 
وی تأکید کرد: حتی شما در گفته هایتان به انقلاب مردم ایران اشاره نمی کنید و آن را اعتراضات می خوانید، ولی این یک حرکت انقلابیست که در ایران شکل گرفته است. 
جواب درست آلمان باید این  باشد: «حداکثر فشار به رژیم جمهوری اسلامی و حداکثر حمایت از مردم ایران» ، در حالی که دولت بسیار آرام اقدام می کند . خودتان در سخنانتان اشاره کردید که اولین اعدام ها آغاز شده است، خشونت مداوم شدیدتر می شود، مردم را شکنجه می کنند، 14 هزار نفر زندانی شدند. مجلس  جمهوری اسلامی با اکثریت آراء درخواست کرده اند از این حکومت که مردم را اعدام کنند. »
نوربرت روتگن در پایان سخنان خود تأکید کرد: اگر این انقلاب شکست بخورد، اعدام هایی بسیاری رخ می دهد. آنوقت سیاست شما چیست؟ شما چکار می کنید؟ و برای اینکه جلوی آن را بگیرید باید الان  کاری بکنید.»  
 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©