دیدار اعضای برجسته فدراسیون یهودیان ایرانی با سرکنسول امارات متحده عربی در لس آنجلس
به روز شده در      سه شنبه 15 آذر 1401     -   Tuesday December 6 2022

تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
نامه ای از سوی فدراسیون یهودیان ایرانی آمریکایی در اختیار خبرگزاری ایرانشهر قرار گرفت که آقای منصور الیشمرنی، پرزیدنت این فدراسیون خطاب به سرکنسول امارات متحده عربی در لس آنجلس نوشته شده است. در این نامه از امارات متحده عربی برای قراردادن  هولوکاست در برنامه درسی آن کشور سپاسگزاری شده است و البته در همین نامه از این کشور برای موافقت در صدور قطعنامه ضد اسرائیلی در سازمان ملل انتقاد شده است. متن کامل ترجمه شده این نامه که توسط تیم ترجمه ایرانشهر صورت گرفته به شرح زیر است.
 
اول دسامبر 2022
 
جنرال سرکنسول کشور امارات متحده عربی در ایالات متحده آمریکا
 
عالیجناب  حزا الکعبی
 
ما اعضای جامعه یهودیان ایرانی آمریکایی در لس آنجلس از مواضع دولت امارات در رابطه با اسرائیل و یهودیت سپاسگزاریم.
ما از شما سپاسگزاریم که اولین کشور عربی هستید که مطالعه هولوکاست را در برنامه درسی دانش آموزان قرار داده است تا آنها بتوانند درک کنند که نفرت چقدر برای بشریت زهر آگین است. شما نخستین کشور اسلامی هستید  که ساختمان یادبود هولوکاست را برای تمرکز بر این موضوع بر پا کرده اید.
 
ما همچنین از این که شما خشونت تروریست ها علیه اتباع یهودی و تلفات جانی در اورشلیم را محکوم کردید ، سپاسگزاریم. این محکومیت ارزش  بیشتری می یابد که در محافل دیگر چنین کشتار بی‌معنایی مورد ستایش قرار می‌گیرد.
 
 ما باید در عین حال ناامیدی خود را از حمایت کشور شما از قطعنامه سازمان ملل که ایجاد اسرائیل را یک فاجعه نامیده است، ابراز کنیم. نکبت واقعی وقتی رقم خورد که  قطعنامه سازمان ملل برای تقسیم و سایر تلاش ها برای حل مسائل از طریق مسالمت آمیز از سوی اعراب رد شد.
 
ما مشتاقانه منتظر همکاری بیشتر با شما در آینده هستیم. از شما می‌خواهیم چراغ‌ روشنایی برای جوامع اسلامی باشید. ما مشتاقانه منتظر همکاری بیشتر بین امارات و اسرائيل هستیم . چرا که این همکاری به  هر دو سو  به خوبی خدمت خواهد کرد.
 
با احترام و تحسین
 
 
 
منصور الیشمرنی
پرزیدنت
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©